Touring-dekk.. hvilke?

Ramme, gaffel, hjul (inkl. dekk) og fjæring
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Touring-dekk.. hvilke?

Post by Erlend »

Kjører som kjent ikke tourer, men må si meg enig med Tutte i at Avon Cobra er et godt valg. Fikk testet dem ved panikkbremsing på vei ned fra Notodden 17. mai, da bilen foran plutselig bestemte seg for å bremse kraftig mens jeg hadde oppmerksomheten alle andre steder enn på veien foran meg. Det hylte fælt, og madammen satt omtrent på skuldrene mine da vi stoppet, men stoppet det gjorde vi.
Keep the rubber side down!
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Touring-dekk.. hvilke?

Post by tutte »

Erlend wrote:Kjører som kjent ikke tourer, men må si meg enig med Tutte i at Avon Cobra er et godt valg. Fikk testet dem ved panikkbremsing på vei ned fra Notodden 17. mai, da bilen foran plutselig bestemte seg for å bremse kraftig mens jeg hadde oppmerksomheten alle andre steder enn på veien foran meg. Det hylte fælt, og madammen satt omtrent på skuldrene mine da vi stoppet, men stoppet det gjorde vi.
Godt dere slapp med skrekken.
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
User avatar
kane
Posts: 309
Joined: 23 Mar 2010, 14:44

Re: Touring-dekk.. hvilke?

Post by kane »

Oppdaga flere cord flekker på bakdekket i går så nå blir det bestilt Avon AV72 Cobra.
1330.- kroner inkl frakt fra dekkonline.com :)
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Touring-dekk.. hvilke?

Post by mustang »

Er dette bra dekk til en Sportser også :?:
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Touring-dekk.. hvilke?

Post by Erlend »

Skulle tro det - du får Avon Cobra i standarddimensjoner for sportster, også : http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/cobra.
Keep the rubber side down!
Post Reply

Return to “Chassis”