Hjeeeelp..

Alt det andre
Post Reply
Hanlucky
Forumsponsor 2017
Forumsponsor 2017
Posts: 416
Joined: 10 Mar 2010, 17:31

Hjeeeelp..

Post by Hanlucky »

Hadde kjørt en tur og skulle til og starte opp igjen da jeg ikke fikk vridd om tenningen på hoy'en...hmrf..
Får kun vridd om til acc og ikke til ignition.
Har nå plukket av switch'en og lurer på om den lar seg demontere??? eller er det bare og kjøpe ny på Ebay??

Fant en her : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HARLEY-S ... 146wt_1045" onclick="window.open(this.href);return false;


Regner med at sykkelen blir stående under treffet her i Svolvær, da det er KUN 3 uker til.... hvis ikke noen har en god ide eller har en liggende på lur..:cry: :cry: :cry:

Krysser fingrene og tærne for siste spr....
Raskere enn sin egen.....
User avatar
NUTS
Posts: 89
Joined: 22 Mar 2010, 22:48

Re: Hjeeeelp..

Post by NUTS »

Mest sansynelig feil.men smørning? Tenningslåsen min på V Rod`n var rimelig treg etter dritt vær fra Grimstad til Rauland i øs pøs regn.Litt rens og smør,som ny.
Hanlucky
Forumsponsor 2017
Forumsponsor 2017
Posts: 416
Joined: 10 Mar 2010, 17:31

Re: Hjeeeelp..

Post by Hanlucky »

Demontert, feilsøket og fant et brent kontaktpunkt.
Pusset rent, smurt med fett, montert sammen, koblet til sykkelen og startet. Alt vel :)

Treffet er berget...he he :D :D :D
Raskere enn sin egen.....
User avatar
Lariat
Posts: 442
Joined: 10 Mar 2010, 17:43

Re: Hjeeeelp..

Post by Lariat »

Kan være en fin del å ha på hylla den du viser bilde av har eg handlet en av til en kjenning for den nette sum av 200 kr ferdig inn til norge custom croom del er det også :) detr eneste som er et aber er at du må ha 2 nøkler for du har vel lås i krona vil eg tro .
GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Hjeeeelp..

Post by harleymann »

er jo bare å tyvkoble den så lenge da.

Knut
Hanlucky
Forumsponsor 2017
Forumsponsor 2017
Posts: 416
Joined: 10 Mar 2010, 17:31

Re: Hjeeeelp..

Post by Hanlucky »

Jupp...har bestillt en switch på Ebay, så har man jo i reserve iallefall...nei har ikke lås i krona med en slik nøkkel...men en slik liten en til henglås..

Neida Harleymann...nå funker den som bare det, så slipper noe tyvkobling...
Raskere enn sin egen.....
Post Reply

Return to “Diverse teknisk”