Service på sykkel eller fikse sjøl?

Alt det andre
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: Service på sykkel eller fikse sjøl?

Post by chrissenator »

Søk på - my service sheet og sportster - så får du service punktene og du kan gå pent og pyntelig igjennom hvert eneste sjekkpunkt i ro og mak. Sitter du fast eller lurer du på noe spes så har du jo forumet som kan gi deg svar på det meste :-)
To Sportstere er dobbelt så gøy
User avatar
Ronin73
Posts: 223
Joined: 09 Aug 2010, 21:02

Re: Service på sykkel eller fikse sjøl?

Post by Ronin73 »

Glimrende svar fra alle sammen. Skal utføre så mange servicepunkter jeg kan, samtidig som mine deler kommer fra USA. Har bestilt både fremflyttersett, nytt derby- og timer cover og annet snacks...
1996 Sportster 1200XL, Stage 1 m/ oppdyset CV, Arlen Ness Big Sucker, Cycle Shacks, DK Custom breather bolts, CV Performance V-Ductor
User avatar
Ronin73
Posts: 223
Joined: 09 Aug 2010, 21:02

Re: Service på sykkel eller fikse sjøl?

Post by Ronin73 »

Da skal jeg lære meg manualen og sjekkpunkter der. Har og meldt meg inn i HOG Chapter Østfold og sikkert mange jeg kan spørre der også. :err: :err:
1996 Sportster 1200XL, Stage 1 m/ oppdyset CV, Arlen Ness Big Sucker, Cycle Shacks, DK Custom breather bolts, CV Performance V-Ductor
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Service på sykkel eller fikse sjøl?

Post by Erlend »

Ikke noe negativt om HOG, men det er vel kanskje ikke det første stedet jeg ville henvende meg om jeg ønsket teknisk input. Vafler og hyggelige folk å kjøre sammen med, ja, men gjør-det-selv-info...?
Keep the rubber side down!
Post Reply

Return to “Diverse teknisk”