Speedometer

Alt det andre
Post Reply
Rider
Posts: 142
Joined: 10 Mar 2010, 16:28

Speedometer

Post by Rider »

Holder på og skal bestille meg nytt speedometer/turteller fra Statene da mitt er i MpH. Det er av typen som har KmH øverst og turteller nederst. Min sykkel er 2002 modell Heritage Classic, og det ser ut for meg som om det bare er å bytte over multipluggen, montere klokka, og vips så virker det. Som dere kan lese under står det at på sykler som er noen år eldre enn min må man kjøpe noe tilleggsutstr for å få montert, men dette står det ikke noe om for min modell.
Noen som har gjort dette og har erfaring med at det er så enkelt?
Da jeg la det inn i handlevogna måtte jeg sette inn hvor mye sykkelen var gått nå, så dette blir justert ved forsendelse tror jeg.
Hvem vet, Kanskje det er noen som har et slikt som kunne tenkt seg å selge det til meg?


Item Number: 74471-03A

Description
Maintain the clean view over the handlebars. This unique combination Speedometer/ Tachometer allows you to monitor engine speed without adding a handlebar-mounted tach. The unit mounts in the stock dash opening, and is a direct plug-in installation on 99 and later models. The backlit face aids night viewing, and the gauge features and easy to read LED odometer/ tripmeter. Mileage reinstatement available through your dealer.


Fits 95-03 FLHR models and 00-03 Softail® models (except FXSTD). 95-98 FLHR models require Speedo/Tach Retrofit Kit P/N 74468-03.




Takker for råd og tips.
Kjører skjelden korteste vei. Når jeg er fremme er turen over.
FLHTCUSE
Hanlucky
Forumsponsor 2017
Forumsponsor 2017
Posts: 416
Joined: 10 Mar 2010, 17:31

Re: Speedometer

Post by Hanlucky »

Tja.... https://www.shop.harley-davidson-rostoc ... 75-03A.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Vet ikke om det er dette du ser etter???
Raskere enn sin egen.....
User avatar
hdduc
Posts: 33
Joined: 21 Mar 2010, 19:16

Re: Speedometer

Post by hdduc »

Jeg har kjøpt det samme. Passer rett i med pluggen på mange, men på noen så må man legge inn en liten ledningsstump med "stikker". Hvis ikke så virker ikke turteller. Måtte gjøre dette på min- 02 Fatboy. Helt kurant jobb.
Post Reply

Return to “Diverse teknisk”