Uhemmet skryt!

Om forumet, regler og sånt.
Post Reply
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Uhemmet skryt!

Post by Erlend »

Må bare få lov til å skryte litt av admingruppa her på forumet. Om dere bare visste hvor mye tid, energi og arbeid de legger ned i dette forumet, hvor sinnsykt høyt diskusjonene går på bakrommet og hvor mye tweaks & fixes de driver med ute i kulissene hele tiden for å bygge Norges beste HD-forum, så ville de fått æresplassen på julekortlista til samtlige medlemmer her. Makan til kompetanse og initiativ samlet på ett sted har jeg vel aldri opplevd - den beste admingruppa en site admin kan ønske seg.

276ccm. Coldman. DaddyCool. Harleymann. Qonrad. RoadKing. Sandman. Svima. Jeg bøyer meg i støvet.

Erlend
Keep the rubber side down!
User avatar
DaddyCool
Posts: 755
Joined: 09 Mar 2010, 18:30

Re: Uhemmet skryt!

Post by DaddyCool »

Og vi bøyer oss uhemmet for deg vår O'Store initiativtaker!! Du har gjort mange triste munner om til smilefjes på kort tid. Skål!
Male masculine icon...athletic godlike clone
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Uhemmet skryt!

Post by 276ccm »

Takker for det, og så skal det nevnes at Erlend som har tatt iniativet til dette forumet har stått på dobbelt så hardt og fått dette i gang! :-) Så en applaus til deg!
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Uhemmet skryt!

Post by Svima »

Det samme må sies om deg Erlend, fy flate som du jobber for å få dette her på stell, megaimponert! Dere andre også, så flinke, og for en fin gjeng :)
/ Svima
Sandman
Posts: 561
Joined: 09 Mar 2010, 23:38

Re: Uhemmet skryt!

Post by Sandman »

Stor stjerne i boken til deg og, Erlend. Uten ditt initiativ ville dette blitt fryktelig vanskelig. :D
Ride safe, live free.
2002 Deuce m. PCIII, 4" forlenget front m 5 gr. rake. SE II slipons +++
User avatar
Qonrad
Posts: 558
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Uhemmet skryt!

Post by Qonrad »

Du må nok ta en stor del av æren, Erlend. At du var fremsynt og kjap i avtrekket.
Etter tilbakemeldinger fra medlemmene ser det ut til at dette var kjærkomment og etterlengtet.
Så synes jeg også det er gøy å være med i det "skjulte" for å lære hvordan forum bygges opp og hvordan ting blir løst på bakrommet.
Er imponert over hva denne gjengen kan, og har kunnskap om.
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
Post Reply

Return to “Forum info”