Krav om dokumentasjon av eierskap

Om forumet, regler og sånt.
Locked
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Krav om dokumentasjon av eierskap

Post by Erlend »

Det har kommet oss for øre at flere av de som har meldt seg inn i forumet de siste ukene faktisk ikke kjører Harley, og at noen sågar ikke engang har lappen for tung motorsykkel. Dette er ikke i tråd med intensjonene i forumet. Vi er, som navnet antyder, et forum for folk som eier og kjører Harley Davidson - ikke for fotgjengere, bilister og folk som kjører japseskrot. Å ha interesse for Harley er ikke nok - har du ikke hands on erfaring har du ingenting i dette forumet å gjøre.

I styremøte i admingruppa i går kveld ble vi derfor enige om å kreve dokumentasjon på innehav av Harley fra alle medlemmer. Den enkleste måten å gjøre dette på er om alle scanner vognkortet sitt og mailer det til oss slik at vi kan sjekke det opp mot medlemsregisteret.

Kopi av vognkort kreves fra og med i dag for aktivering av nye kontoer på forumet. Vognkortet skal scannes til en PDF-fil og mailes til vognkort@hd-forum.no. Allerede eksisterende medlemmer får frist på seg til å sende inn kopi av vognkortet til torsdag 15. april - altså to uker fra i dag. Det er viktig at navnet på vognkortet matcher navnet du registrerte deg på forumet med, i og med at det vil være umulig for oss å sammenholde opplysningene om disse divergerer. Vi vil gå igjennom alle medlemskap etter at fristen har gått ut og systematisk sperre alle kontoer som ikke har dokumentert innehav av Harley.

I tråd med styrets beslutning trekker Marius (276ccm) seg fra styringsgruppa med umiddelbar virkning, da han ikke tilfredsstiller kravet om eierskap.

Vi håper på forståelse for dette.

- Admingruppa
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Krav om dokumentasjon av eierskap

Post by Erlend »

Aprilsnarr!! :lol:

Vi kommer selvfølgelig ikke til å begynne å kreve dokumentasjon av eierskap for å være med i forumet - det er til for alle som har interesse for Harley, uavhengig om de eier, kjører – eller bare drømmer om – en HD. Selvfølgelig. Til dere som tok den: Gratulerer. Til dere som ble skikkelig sinte på oss: Unnskyld.

Den beste reaksjonen dukket ikke opp her i forumet en gang, men på forumet til Bike:
Tja, et forum hvor administrator formulerer seg slik: "Vi er, som navnet antyder, et forum for folk som eier og kjører Harley Davidson - ikke for fotgjengere, bilister og folk som kjører japseskrot."

Og krever at man oversender dokumentasjon av vognkort for å "bevise" at man kjører Harley, kan dra til h..... for min del.

Personlig har jeg en HD ute i carporten min nå, men det kunne ikke falle meg inn å kalle hva andre velger å kjøre for "Japseskrot" av den grunn. Dette viser holdninger som etter min mening er helt på trynet og dette er ikke noe jeg ønsker å bli satt i sammenheng med.
Det var ikke alle som sjekket kalenderen før de reagerte, med andre ord.

Og til dere som bekymret dere for adminstatusen til stakkars Marius: han har selvfølgelig fått statusen sin tilbakestilt. Hyggelig å se at han har venner her på forumet som ble skikkelig indignerte på hans vegne. :)

Ha en fortsatt god påske. Keep the rubber side down.

- Admingruppa
User avatar
Qonrad
Posts: 558
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Krav om dokumentasjon av eierskap

Post by Qonrad »

Og her er hele siden med ..Åååå..F...http://bike.no/forum/thread.php?t=18027" onclick="window.open(this.href);return false;
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Krav om dokumentasjon av eierskap

Post by Svima »

:err:
Aprilsnarr ja :D

Moro at det var noen som ikke tok den med en gang da, selv om det virker som medlemmene her har vært ganske våkne i dag, vi ble ganske raskt avslørt :)
God påske og (snart) sesongstart alle sammen !
/ Svima
Locked

Return to “Forum info”