Da er sykkelen skrudd flott sammen igjen, etter å ha fått 1200sett med topper og hele pakken.
Så må vel powercommanderen remappes, men uansett hvilken map jeg bruker (1200 eller 883 med SE filter og V&H Shortshots staggered) går sykkelen som en trebeint, halt høne. Tomgangen varierer flott mellom 500 og 1700 rpm ifølge programvaren, og den knatrer og smeller og dauer og går noe så innihampen hakkete på tomgang. Sprayet med startgass og da gikk den penere.
HJELP!!!
Fusker og knatrer etter 1200konvertering
Re: Fusker og knatrer etter 1200konvertering
Er det sånn nymoderne EFI sak du har? I såfall regner jeg med at den powercommander greia styrer både tenninga og bensin/luft. Hvis du har gasser må du nok dyse om også, høres ut som den går noe magert. Har du forresten sjekket at innsuget sitter der det skal uten falskluft og styr?
Re: Fusker og knatrer etter 1200konvertering
Nymotens EFI. Tenningstabellene sto på 0 all the way ifølge powercommanderen.
Tror vi skal pelle av innsuget og se om alt er OK der.
Tror vi skal pelle av innsuget og se om alt er OK der.
- harleymann
- Posts: 532
- Joined: 09 Mar 2010, 20:18
Re: Fusker og knatrer etter 1200konvertering
har du startgass kan du sprute rundt innsuget mens motoren går for å høre om turtallet stiger, hvis så har du falsk luft.
Knut
Knut