1981 XLH med stiv ramme....

User avatar
Retroboy
Posts: 136
Joined: 10 Mar 2010, 08:45

1981 XLH med stiv ramme....

Post by Retroboy »

Hva tror dere om denne da, var i BJ for en tid tilbake!

Image
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: 1981 XLH med stiv ramme....

Post by Guffen »

Sorry! Ikke min stil.
På en måte så er det helt ok. Alle kjører med det de vil. På en annen side.... Når man stiller opp i blad, og når noen spør på nett, så kan jeg tenke meg å si følgende:
Ikke pent stuk. Et helt ubegrunnet og subjektivt synspunkt på linjer, vinkler og proporsjoner. Jeg synes det mangler finish på motoren, liker ikke "bakskjerm.................sete..................................tank...............styrekrone.
Baklyset ser ikke ut til å passe sammen med resten. Er det messing? For mange typer overflate. Flammene på tanken ser ut som "jaja, det ble vel ikke så verst til å være første gang".

MEN, når det er sagt,..... Jeg mener fremdeles at man gjør hva man vil. Hva jeg mener om noen annens sykkel er likegyldig. Like mye som jeg driter i hva noen mener om min sykkel.
User avatar
kane
Posts: 309
Joined: 23 Mar 2010, 14:44

Re: 1981 XLH med stiv ramme....

Post by kane »

I helt motsatt ende av skalaen får jeg da si følgende:
Det er det som er hele poenget. I mine øyne er sykkeln flott, ikke perfekt men flott. Den ser ut som den er bygget opp av ting man hadde slengende eller fikk drita billig på et swap meet. Lakk og sete fikser vi også sjæl for det går sikkert bra. Og det er helt min stil ;)

Så til OP`s opprinnelige spørsmål: Ja, det tror jeg definitivt :D
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: 1981 XLH med stiv ramme....

Post by BikerEva »

Er det bare meg som mener styret skal stå på linje med gaflene? Peneste på sykkelen er dekkene og de røde felgene :err:
Hanlucky
Forumsponsor 2017
Forumsponsor 2017
Posts: 416
Joined: 10 Mar 2010, 17:31

Re: 1981 XLH med stiv ramme....

Post by Hanlucky »

BikerEva wrote:Er det bare meg som mener styret skal stå på linje med gaflene? :err:
Du og jeg og vi 2 ;)
Raskere enn sin egen.....
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: 1981 XLH med stiv ramme....

Post by harleymann »

Kjenner dette bygget godt, er bygget av en som leide et hjørne hos meg. Og smaken er delt..... Men at lakken på denne er dårlig,,,, dette stemmer ikke i det hele tatt. Mulig bilde lyver litt. Men lakkjobben er 100% og ikke minst så er det pinstriping og ikke markerte linjer.

Sykkelen er helt klart noe som ikke andre har og den er bygget av ting som er dukket opp i tillegg til at sykkelen fungere og er drita kul å kjøre.

Motoren er ny overhalt, men valgt å beholde looken som den var.

Sykkelen er godkjent med rammebytte i 2009.

Men Retroboy, lurte du på å kjøpe den er du for sent ute. Sykkelen ble solgt etter 2dager på finn.no og blir å se i Oslo


Knut
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Post by Guffen »

Generelt er det supertøft at folk kan og vil bygge. Om jeg liker det eller ikke må vel være knekkende likegyldig. Det blir et rikt og spennende mangfold og man får noe å studere og diskutere. Men baklykta var rar.......
User avatar
Retroboy
Posts: 136
Joined: 10 Mar 2010, 08:45

Re: 1981 XLH med stiv ramme....

Post by Retroboy »

harleymann wrote: Men Retroboy, lurte du på å kjøpe den er du for sent ute. Sykkelen ble solgt etter 2dager på finn.no og blir å se i Oslo
Den ble solgt i dag :D
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: 1981 XLH med stiv ramme....

Post by harleymann »

tror jeg klarer å legge sammen to pluss to Retroboy hvis jeg ser at du har en XL883R.....

Grattis


Knut
User avatar
Retroboy
Posts: 136
Joined: 10 Mar 2010, 08:45

Re: 1981 XLH med stiv ramme....

Post by Retroboy »

Yep, jeg hadde en XL883R men nå har jeg en 81 XLH ;-)
Post Reply

Return to “Sportster”