Misfarging på alu-deksler på sportster

Hanlucky
Forumsponsor 2017
Forumsponsor 2017
Posts: 416
Joined: 10 Mar 2010, 17:31

Re: Misfarging på alu-deksler på sportster

Post by Hanlucky »

http://www.cbp.no/sc_webshop/?p=product ... roduct=918" onclick="window.open(this.href);return false;
Raskere enn sin egen.....
User avatar
Pondus
Posts: 77
Joined: 16 Nov 2010, 09:00

Re: Misfarging på alu-deksler på sportster

Post by Pondus »

Flott.....takker .....kr.252,- og bestilt ;)
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Misfarging på alu-deksler på sportster

Post by mustang »

Har også bestilt. :D
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Misfarging på alu-deksler på sportster

Post by mustang »

mustang wrote:Har også bestilt. :D

Ja, da har mothers polish kommet med posten til meg, men du verden for en fraktpris for denne lille boksen.143kr. totalt 395. :ikke:
Hadde fraktprisen vært oppgitt ved bestilling så hadde jeg forsatt med autosol. \u/
User avatar
Lariat
Posts: 442
Joined: 10 Mar 2010, 17:43

Re: Misfarging på alu-deksler på sportster

Post by Lariat »

billigere på ebye folkens sist eg kjøpte så kjøpte eg en kasse som ble delt mellom flere og vi kom ned i 70 kr per stykk innklusiv transport men ca en 150-200 kr skal du da få en enkelt box hjem om en leiter lit på ebye .
GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Misfarging på alu-deksler på sportster

Post by mustang »

Ja det var jaggu forskjell i pris. Det er jo posten som stakk av med dette jævla gebyret så nå må jeg bruke denne boksen med forsiktighet så den varer en stund. :D Hadde jo vært veldig bra hvis det er noen som skal bestille et eller annet som mange av oss andre også bruker om det ble lagt ut en forespørsel her på Forumet så kan vi hive oss på en fellesbestilling og spare noen kroner istendenfor å stappe masse kroner i ræva på staten \u/ som tar nok i fra før fra alle i dette land så Erik Solheim kan ta på seg dollargliset og sende pengene ut av Norge. :shit:
User avatar
Pondus
Posts: 77
Joined: 16 Nov 2010, 09:00

Re: Misfarging på alu-deksler på sportster

Post by Pondus »

Stoffet var jo bra da :? Selv om jeg ikke fikk den grå aluminiumen fin med stoffet. Deksel og sylindertopper derimot ble meget bra .....men enig....kanskje noe dyrt for den lille oppgaven :roll:
Post Reply

Return to “Sportster”