Eksperiment: Noen som vil ofre et sportster-motordeksel?

User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Eksperiment: Noen som vil ofre et sportster-motordeksel?

Post by BikerEva »

Ja, men din er vel matt, og veldig mye av bil/mcvaskeprodukter inneholder voks....
User avatar
Lykketrollet
Posts: 222
Joined: 09 Mar 2010, 23:34

Re: Eksperiment: Noen som vil ofre et sportster-motordeksel?

Post by Lykketrollet »

BikerEva wrote:Ja, men din er vel matt, og veldig mye av bil/mcvaskeprodukter inneholder voks....
Det er selvfølgelig også en grunn :err: :err: :err:
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Eksperiment: Noen som vil ofre et sportster-motordeksel?

Post by mustang »

Erlend wrote:Stekeovnsrens?! Vel er det en og annen som omtaler syklene våre som støpejernskomfyrer, men jeg ville ikke tatt det fullt så bokstavelig. Olav vet sikkert hva han prater om, men jeg ville stilt meg meeeeget skeptisk til å vaske sykkelen med husholdningsprodukter, det være seg stekeovnsrens, Ajax eller annet. Sitrusrens har jeg hørt mye bra om, men da først og fremst som limfjerner.

Så en fyr som vasket bilen sin med Ajax skurekrem i fjor. Ble sikkert rent, men ripefritt… neppe.
Her var det jo ikke meningen å vaske hele sykkelen men prøve å fjerne noen flekker på et deksel :err:
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Eksperiment: Noen som vil ofre et sportster-motordeksel?

Post by mustang »

kkanst wrote:
mustang wrote:
kkanst wrote:De har slike på Lazyboyz på Alna. Kom vel på 4k hvis jeg ikke er så altfor gærn i regninga... :p Men jeg er ikke ute etter å få dem blanke. Ikke i det hele tatt. Jeg er ute etter å få fjernet litt misfarging. Sånn ubetydelig-lite-men-siden-jeg-vet-om-det-ingen-andre-kan-se- misfarging :p
Da jeg også har noen flekker som jeg også skulle ha fjernet så fikk jeg et tips hos Olav på HD-verksted i Hokksund, men har dessverre glemt hva det var. Jeg skal opp til han over påske og og få ny info om dette og da får Du et svar fra meg.Du kan vel vente noen dager vel ? :err:
Det er jo helt glimrende.. Klart jeg kan vente noen dager :)
Hvordan går det med med deksla dine? har Du prøvd noen av de tipsa Du fikk. Det er sikkert mange som lurer på det. :D
User avatar
kkanst
Posts: 309
Joined: 27 Jun 2010, 12:54

Re: Eksperiment: Noen som vil ofre et sportster-motordeksel?

Post by kkanst »

Jeg har ikke tatt sjansen faktisk.. Er redd for å gjøre dem verre.. Har bare godtatt dem slik de er.. Det er ikke så grusomt ille.. Har konkludert med det at om det er såpass løst at det vil løsne ved bruk av kjemikalier, så vil det også løsne over tid.. Jeg har bare falt helt til ro :)
2001 1550 Deuce.
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Eksperiment: Noen som vil ofre et sportster-motordeksel?

Post by mustang »

ok, var bare litt nysjerrig :D
Post Reply

Return to “Sportster”