Sportstergerilljaen

User avatar
jenst
Posts: 70
Joined: 20 Sep 2010, 15:30

Re: Sportstergerilljaen

Post by jenst »

Heisan..har vært medlem en stund her , men har ikke hatt noe annet enn et prosjekt å vise til. Men , nå er den klar. Det viktigste som er blitt gjort i løpet av vinteren/våren er følgende: Ny motor , Buell S3T 98 mod , ny oppgradert forgasser,nytt luftfilter og innsats, nye ledninger her og der , nye dempere , ny lykt, nye fremflyttere , nye drev foran og bak , nytt kjede , nye dekk , bremser, dragbar styre og masse annet stæsj .....tidligere (ifjor), lakkering , baklykt , pegs bak, lakkert felger og skifte av div wirer....
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: Sportstergerilljaen

Post by chrissenator »

Lite trøkk i sportstergerilljaen for tiden?....

Noen som har flesket til med noe chop or engine hop up's?.

Sitter litt på gjerdet og filosoferer på tank lift, flytte alle ledningene max opp under tanken og en coil relocation jobb, noen som har noen tips erfaringer å dele?..
To Sportstere er dobbelt så gøy
User avatar
torarild
Posts: 21
Joined: 10 Mar 2010, 20:41

Oljepumpe

Post by torarild »

Jeg startet sportsteren min i dag. 1964 jern. Det viste seg at oljepumpa er sprukket.
Er det noen som vet av en til salgs. Trenger bare huset.
Tror det kan være opp til 72 modell.
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Sportstergerilljaen

Post by Harlex »

Jeg starten min også idag...2008 mod. Scavenger, amsoil og kn-filter installert/brukt i forkant. Satt meg på setet og kjørte 22 mil. Ingen problemer... Sesongen er igang :D :D
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Sportstergerilljaen

Post by Svima »

Jeg fikk endelig rullet en tur på torsdag kveld, en veldig kort luftetur i nærmiljøet her, bare fordi jeg kunne :D Så nå venter jeg bare på en ny mulighet til å kjøre en tur :) Tidsklemma er blitt en reell faktor her, men det får stå sin prøve!
/ Svima
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: Sportstergerilljaen

Post by chrissenator »

Sportster historie :D History of the Harley-Davidson Sportster - Pursuit Of XLence By Mark Masker

<If you want to know how much history you can pour onto two wheels, look no further than the Harley-Davidson Sportster. How many bikes can you name that outlasted Elvis, the Beatles, the Cold War, and TV's Law & Order?>

http://www.hotbikeweb.com/features/1304 ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To Sportstere er dobbelt så gøy
User avatar
kane
Posts: 309
Joined: 23 Mar 2010, 14:44

Re: Sportstergerilljaen

Post by kane »

Vel, ny Mallory pick up er på vei over dammen, lakken holder på å tørke og begge hjula er på gulvet...så det nærmer seg :)
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: Sportstergerilljaen

Post by chrissenator »

kane wrote:Vel, ny Mallory pick up er på vei over dammen, lakken holder på å tørke og begge hjula er på gulvet...så det nærmer seg :)
Bilder Kane :D
To Sportstere er dobbelt så gøy
User avatar
kane
Posts: 309
Joined: 23 Mar 2010, 14:44

Re: Sportstergerilljaen

Post by kane »

chrissenator wrote:
kane wrote:Vel, ny Mallory pick up er på vei over dammen, lakken holder på å tørke og begge hjula er på gulvet...så det nærmer seg :)
Bilder Kane :D
Snart ;)
User avatar
kane
Posts: 309
Joined: 23 Mar 2010, 14:44

Re: Sportstergerilljaen

Post by kane »

Snart er et vidt begrep... Nå måtte jeg til med ny bakskjerm også så det tok som jeg ventet litt lengre tid enn man tror. Men bilder kommer så fort det er klart :)
Post Reply

Return to “Sportster”