Sportstergerilljaen

User avatar
Münsterjeger
Posts: 112
Joined: 10 May 2010, 20:32

Re: Sportstergerilljaen

Post by Münsterjeger »

Var det jeg hadde håpet på.
Har blitt infisert av intetanende, bedrevitende input om hvor "dårlig" HD er. Så mulig jeg er blitt en smule pessimistisk. Jeg vil se på det naturlig at man skal slippe å skru sykkel hver eneste gang man skal ta seg en tur. Dette er for å koble ut og lade batterier, ikke ha hengende over seg som et ufrivillig oppussingsobjekt.

Da er kanskje kamera også en nødvendighet. :)



Takk! Gleder meg sykt!
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Sportstergerilljaen

Post by Harlex »

Münsterjeger wrote:Var det jeg hadde håpet på.
Har blitt infisert av intetanende, bedrevitende input om hvor "dårlig" HD er. Så mulig jeg er blitt en smule pessimistisk. Jeg vil se på det naturlig at man skal slippe å skru sykkel hver eneste gang man skal ta seg en tur. Dette er for å koble ut og lade batterier, ikke ha hengende over seg som et ufrivillig oppussingsobjekt.

Da er kanskje kamera også en nødvendighet. :)



Takk! Gleder meg sykt!
Kamera er bra til å ta bilder av fine omgivelser!!! Hvis du får problemer med den sykkelen der på nåværende tidspunkt er det vel ingen med litt peiling på nyere Harley som skjønner noe... Farer du pent med den sykkelen der har du problemfri sykkel i maaaange år.... Like problemfri som hvilket som helst merke vil jeg påstå.....Min 2008 har kjørt i overkant av 13 000 km nå og jeg har (SELVFØLGELIG) hatt INGEN problemer.... BARE KOS.... 8-)
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
Messiah
Posts: 181
Joined: 10 Mar 2010, 10:45

Re: Sportstergerilljaen

Post by Messiah »

Samma her.....det eneste jeg har hatt av problemer med min 89mod hugger er selvpåført....litt slurvete egenskaper som mekaniker hadde vel skylden for noen småprakk etter div justeringer og bytting til "fetere" deler;)
Men fra spøk til revolver......ett sett plugger og pluggpipe er alltid greit å ha med seg=)Ellers er det jo greit å ha verktøy med seg etter egne skills.....kan jo komme over noen andre som trenger hjelp.......og da mener jeg det er plikt å stoppe å hjelpe!!=)
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Sportstergerilljaen

Post by Svima »

Jeg gjorde det enkelt, bestilte et sett verktøy fra HD, da regner jeg med det viktigste for min sykkel ligger i det settet , og gubben får ha sitt verktøy i fred :)
/ Svima
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Sportstergerilljaen

Post by BikerEva »

Siden du skriver den sist hadde service var i 2008, ville jeg nå gitt den et oljeskift :)
User avatar
kane
Posts: 309
Joined: 23 Mar 2010, 14:44

Re: Sportstergerilljaen

Post by kane »

BikerEva wrote:Siden du skriver den sist hadde service var i 2008, ville jeg nå gitt den et oljeskift :)
Jeg er usikker på om jeg ville gjort det som det første jeg skulle gjøre med en sykkel jeg nettopp hadde kjøpt... Jeg ville nå ventet med det til høsten jeg, da oljeskift kan være ganske omfattende greier :err:
User avatar
hvar
Posts: 30
Joined: 10 May 2010, 12:32

Re: Sportstergerilljaen

Post by hvar »

kane wrote: Jeg ville nå ventet med det til høsten jeg, da oljeskift kan være ganske omfattende greier :err:
HAHAHA!!
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Sportstergerilljaen

Post by Coldman »

Anne-Grethe Furu wrote:Her må jo jeg også hive meg med :-)
Etter å ha kjørt Intruder i 10 år endte jeg for 2 år siden opp med en Sportster 883, 2000 mod. (egentlig ganske tilfeldig for det var fargen jeg falt for..hehe) Og nå er jeg bitt av Harley basillen og kommer nok aldri til å bytte merke igjen :-)
Klarer jeg å legge ut et bilde tro?
4232864_520x0.jpg
Ting tyder på at BikerEva for godt ikke lenger bør forbindes med "Den røde fare". :mrgreen:

Tøff sykkel. Gratulerer så mye.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
Münsterjeger
Posts: 112
Joined: 10 May 2010, 20:32

Re: Sportstergerilljaen

Post by Münsterjeger »

hvar wrote:
kane wrote: Jeg ville nå ventet med det til høsten jeg, da oljeskift kan være ganske omfattende greier :err:
HAHAHA!!

Den der kommer jeg sikkert til å skjønne en vakker dag, og da kan jeg også le! 8-)

Sykkelen ble ikke kjørt i fjor, så regner ikke med oljeskift er det første som trengs.. ;)


BAre 3 uker igjen nå..... :roll:
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Sportstergerilljaen

Post by Svima »

Münsterjeger wrote:
hvar wrote:
kane wrote: Jeg ville nå ventet med det til høsten jeg, da oljeskift kan være ganske omfattende greier :err:
HAHAHA!!

Den der kommer jeg sikkert til å skjønne en vakker dag, og da kan jeg også le! 8-)

Hvis du ikke har lest tråden til Kane bør du gjøre det ;)

http://www.hd-forum.no/viewtopic.php?f=50&t=600" onclick="window.open(this.href);return false;
/ Svima
Post Reply

Return to “Sportster”