Sportstergerilljaen

Post Reply
User avatar
Messiah
Posts: 181
Joined: 10 Mar 2010, 10:45

Re: Sportstergerilljaen

Post by Messiah »

**************************
(Mange spennende Sportstere her=)
Tenkte å sy sammen en stickytråd som kan editeres under tråen Sportstergerilljaen", kun med nick + ett fotoalbum med samma navn.....synes det er litt kult å få samlet bilder og ressurser på Sportster......synes dere dette hadde vært ok?)
****************************
Måtte redigere denne litt....fant ut at det var like enkelt og greit at vi bruker selve Sportstergerillja-tråden som sticky(Tråd som holder fast plass i forumet) og at vi bruker våre egene innlegg som fotoalbum eller "Garasjer"=)
Last edited by Messiah on 21 Mar 2010, 12:51, edited 5 times in total.
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
User avatar
TrueBeliever
Posts: 66
Joined: 09 Mar 2010, 20:32

Re: Sportstergerilljaen

Post by TrueBeliever »

JA! :D
Live to Fight - Fight to Live
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Sportstergerilljaen

Post by Harlex »

Messiah wrote:Mange spennende Sportstere her=)
Tenkte å sy sammen en stickytråd som kan editeres under tråen Sportstergerilljaen", kun med nick + ett fotoalbum med samma navn.....synes det er litt kult å få samlet bilder og ressurser på Sportster......synes dere dette hadde vært ok?
Er ikke helt sikkert på hva du mener med det men det høres uansett bra ut. :err:
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
Børson
Posts: 127
Joined: 09 Mar 2010, 23:51

Re: Sportstergerilljaen

Post by Børson »

Hørtes fornuftig ut, da kan jeg flytte sportstertråden min fra prosjekter til hit :err:
Har planen klar,men skal bare først :)
User avatar
Skinny
Posts: 80
Joined: 10 Mar 2010, 00:37

Re: Sportstergerilljaen

Post by Skinny »

Jeg har en 99 mod.Sportster Xl 1200 med stretcha tank og Bassani eksos + div småbling.
DSC00066.jpg
Hvorfor sitte inne når alt håp er ute :-)
User avatar
Rotus
Posts: 3
Joined: 17 Mar 2010, 14:52

Re: Sportstergerilljaen

Post by Rotus »

IMAG0081.jpg
Slenger meg på i denne Sportstergerilljaen. Etter mange år på plastikk, ble det denne i fjor høst. Har snekkra, pussa og kosa meg gjennom vinteren.
Kan lite om Harley eller sporster fra før, så dette blir et lite prøveprosjekt.
Dette er vist en jubileumsmodell. HD 30 år!
Sportster 1100, 4 gira kasse, XLH 1987.

???? Noen som kjenner til denn fra før? Noen som kan fortelle meg hvordan og hvor bredt bakdekk jeg evnt. kan/bør sette på denne uten å modde noe.

Ønsker alle HD eiere en laaaaang og solfylt sommer.

Rotus.
User avatar
TrueBeliever
Posts: 66
Joined: 09 Mar 2010, 20:32

Re: Sportstergerilljaen

Post by TrueBeliever »

Rotus wrote: ???? Noen som kjenner til denn fra før? Noen som kan fortelle meg hvordan og hvor bredt bakdekk jeg evnt. kan/bør sette på denne uten å modde noe.
Hei! Hvis det er samme dimmen på din baksving som på min 90 modell er nok 160 bakdekk det største du får på. Er litt usikker på hvilken sykkel bakhjulet mitt kommer fra, men jeg har i hvert fall 160 bakdekk, og har kanskje rundt 3-4 mm klaring til kjedet. Jeg har vanlig kjede, ikke o-ring eller x-ring. Vurderer å sette på x-ring hvis jeg tør å gamble på at det er plass, det er et par millimeter breiere enn vanlig kjede...
Live to Fight - Fight to Live
User avatar
Messiah
Posts: 181
Joined: 10 Mar 2010, 10:45

Re: Sportstergerilljaen

Post by Messiah »

Rotus:Dette er vist en jubileumsmodell. HD 30 år!
Sportster 1100, 4 gira kasse, XLH 1987.

Må vel være XL Sportsteren som var 30 år i 87 tenker jeg;)
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Sportstergerilljaen

Post by harleymann »

jeg bygde denne for mange år siden. Orginal 883 fra 89mod som ble en grisetrimmet 1200....

Fikk plass til 180dekk i svingen, men måtte lage en egen vri på monteringen av skjermen. Sveiset på noen "u stål" på siden av skjermen og bare tredde den på ramme struten og monterte den fast bare med en skrue under salen. Trangt som fa... men funket som bare det.

Knut
User avatar
Messiah
Posts: 181
Joined: 10 Mar 2010, 10:45

Re: Sportstergerilljaen

Post by Messiah »

Artig......så det var du som bygde sykkelen jeg ble inspirert til å bygge om Sportster av=)
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
Post Reply

Return to “Sportster”