De siste innlegg

Forslag og tilbakemeldinger til admingruppa.
Post Reply
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

De siste innlegg

Post by Coldman »

I det gamle forumet ble de siste innleggene vist på forsida. Dette synes jeg var veldig kjekt, men litt dumt at vi kun så noe få.

Nå har vi muligheten til å se mange flere via en link.
2010-03-11_073003.jpg
Dette er jo kjempebra, men enda bedre noen av de nyeste innleggene var plassert på forsida - med mulighet til å bla slik det er når man velger linken.

Folk (inkludert meg) er jo litt nyskjerrige... ta en kjapp titt om det skjer noe og sånn - og da er det midt i blinken å få dette på forsida... synes nå jeg.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: De siste innlegg

Post by Erlend »

De siste innleggene plassert på forsida er funksjonalitet vi jobber med. Det kommer etterhvert. :)
Keep the rubber side down!
User avatar
Per-øivind
Posts: 467
Joined: 10 Mar 2010, 21:10

Re: De siste innlegg

Post by Per-øivind »

Shovelhead.us har 2 funksjoner over siste innlegg. De har en for den siste dagen og en for de siste sju dager. Nå er jo medlemsmassen større i usa, de har nesten 5000 og 1500 aktive brukere, så for deres del er det nok greit med den siste dagen og de sju siste dager.
User avatar
jes70
Posts: 72
Joined: 10 Mar 2010, 12:07

Re: De siste innlegg

Post by jes70 »

Er egentlig glad for at forumet blir noenlunde likt gamle forumet. Det var veldig greit og oversiktlig. Noen justeringer her og der kommer det helt sikkert til å bli her, men jeg liker dette godt. En takk til de som har stått på. Tydelig mange som ikke ville gi seg enda, og det er bra. Ville vært kjipt uten et fungerende forum. Stå på videre, men ikke glem at det skal kjøres også. See yaa.
Jeg er en 99%'er, og er stolt av det.
User avatar
RoadKing
Admin
Admin
Posts: 759
Joined: 10 Mar 2010, 16:15

Re: De siste innlegg

Post by RoadKing »

Det vil komme en slik funksjon i portalen, og da vil de siste innleggene stå som linker omtrent øverst i portalen. Det blir nok ikke siste dager, eller 7 dager.
Det blir de siste forumer/emner som har fått nye poster. Om det blir 5 siste, eller 7 siste kategorier gjennstår å se.
Harleys don't leak oil, they mark their territory
Post Reply

Return to “Forslagskassa”