Antall nye innlegg samt treghet i "nye innlegg"

Forslag og tilbakemeldinger til admingruppa.
Post Reply
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Antall nye innlegg samt treghet i "nye innlegg"

Post by Harlex »

Vet ikkje om andre har reagert eller tatt det opp eller om det jobbes med men jeg har iallefall noen ønsker.

1) Når jeg logger meg inn får jeg beskjed om antall nye innlegg. Sist gang 6. Men når jeg trykker inn på dette er det kun 3 nye emner. Det hadde vært greit hvis det var slik som før oppgraderingen at "nye innlegg" er nye emner eller at noen har kommentert (en eller flere ganger) på et eksisterende emner. Slik det nå er er antall nye innlegg antall kommentarer som er gitt. Satt på spissen kan jeg ha 30 "nye innlegg" tilgjengelig når jeg logger på mens det i realiteten er 30 kommentarer på samme emne.

2) Treghet i nye emner. Jeg er relativt ofte inne på forumet. Slik det nå er "forsvinner" emner under "nye innlegg" hvis jeg trykker på dem en gang. Tidligere lå det en treghet i systemet slik at emnene lå en viss tid i "nye innlegg" før de "forsvant." Slik det nå er føler jeg at jeg går glipp av noe og det kan jeg jo ikke.... ;) :)

3) "Smilies" Det er et par av dem som var før oppgraderingen som jeg likte men som er borte....



Ellers vil jeg takke admin-gruppen for et kjempearbeid med forumet. G.L.I.M.R.E.N.D.E!!!
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
RoadKing
Admin
Admin
Posts: 759
Joined: 10 Mar 2010, 16:15

Re: Antall nye innlegg samt treghet i "nye innlegg"

Post by RoadKing »

Harlex wrote:1) Når jeg logger meg inn får jeg beskjed om antall nye innlegg. Sist gang 6. Men når jeg trykker inn på dette er det kun 3 nye emner. Det hadde vært greit hvis det var slik som før oppgraderingen at "nye innlegg" er nye emner eller at noen har kommentert (en eller flere ganger) på et eksisterende emner. Slik det nå er er antall nye innlegg antall kommentarer som er gitt. Satt på spissen kan jeg ha 30 "nye innlegg" tilgjengelig når jeg logger på mens det i realiteten er 30 kommentarer på samme emne.
Svaret ligger egentlig i spørsmålet ditt. Nye innlegg viser antall nye innlegg i alle emner. Så det er slik du sier at 10 innlegg kan fordeles på 3 emner.
Harlex wrote:2) Treghet i nye emner. Jeg er relativt ofte inne på forumet. Slik det nå er "forsvinner" emner under "nye innlegg" hvis jeg trykker på dem en gang. Tidligere lå det en treghet i systemet slik at emnene lå en viss tid i "nye innlegg" før de "forsvant." Slik det nå er føler jeg at jeg går glipp av noe og det kan jeg jo ikke.... ;) :)
Er ikke helt med på hva du tenker på her, for jeg har aldri opplevd noe problem med dette selv. Alle emner det er nye innlegg i vises hos meg til jeg har lest alle uavhengig om jeg blar i andre kategorier i mellomtiden. Alle emner ligger der, selv de som jeg har lest innleggene på.
Harlex wrote:3) "Smilies" Det er et par av dem som var før oppgraderingen som jeg likte men som er borte....
Er ikke sikker på hvilke smilefjes du tenker på her, men det er forsvunnet noen fjes ja. Om ikke Svima finner dette igjen så vi får innstallert dem på nytt så kan jeg se om jeg finner dem igjen en dag jeg har anledning.


Harlex wrote:Ellers vil jeg takke admin-gruppen for et kjempearbeid med forumet. G.L.I.M.R.E.N.D.E!!!
[schild=20,1,000000,C0C0C0]T.A.K.K.E.R og B.U.K.K.E.R!![/schild]
Harleys don't leak oil, they mark their territory
Post Reply

Return to “Forslagskassa”