Harley Complete Nylon Jacket L, Biltwell Bonanza Old School

Hjelmer, klær og personlig utstyr – og alt det andre som ikke passer inn under "deler til salgs".
Post Reply
User avatar
spritigonzales
Posts: 25
Joined: 11 Nov 2011, 17:52

Harley Complete Nylon Jacket L, Biltwell Bonanza Old School

Post by spritigonzales »

Heisann,

det er på Tide å rydde litt i garasjen/ skapet.
Derfor selger jeg min (kun brukt 2-3 ganger) nesten nye HD Complete Nylon Jacket i størrelsen L.
Har fått den i bursdagsgave for 3 år siden men jeg har aldri passet sjikkelig inn pga. amerikanske størrelser.
link til jakken: http://www.planetharley.com/Harley-Davi ... 1-03vl.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Nypris var 179.- €, dvs. omtrent 1430 NOK. Jeg vil gjerne få 690.- NOK for den eller kom med bud.
Frakt/post kommer i tillegg.
complete Nylon l
complete Nylon l
Etikett jakke
Etikett jakke
Selger også verdens kuleste Old School hjelm i metalflake:

Biltwell Bonanza i "Disco Gold". Like synlig som med en refleksvest på men 1000 ganger mer style :lol:
Desverre passer den ikke til sykkelen min. Har fått den som bursdagsgave i år av min søster.
Den er unisiye, dvs. one size fits all. Den er ikke ECE-godkjennt men DOT-approved.
Veldig behagelig å ha på, god lyddemping mot vind (for en åpen hjelm altså) og veldig små i utføringen sånn at en ikke ser ut som "Conehead".
link til hjelmen med mer info er her:

http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/ ... %21WW36970" onclick="window.open(this.href);return false;

Pris i tyskland er rundt 900.- NOK. Hjelmen har aldri bli brukt under kjøringen .Har kun hatt den på en gang for å prøve den. Dvs. hjelmen er ny. Her i Norge kommer den på 1168.-NOK. Jeg vil gjerne ha 850.- NOK for den eller kom med bud. Frakt kommer i tillegg
biltwell Gold pluss embalasje
biltwell Gold pluss embalasje
biltwell gold
biltwell gold
Ønsker dere en god juletid!
Hilsen fra Stavanger
spritigonzales
complete Nylon l
complete Nylon l
biltwell Gold pluss embalasje
biltwell Gold pluss embalasje
biltwell gold
biltwell gold
Post Reply

Return to “Annet selges”