Bowlingball/kule.. har fått!

Hjelmer, klær og personlig utstyr – og alt det andre som ikke passer inn under "deler ønskes kjøpt".
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Bowlingball/kule.. har fått!

Post by 276ccm »

Eh, ja du så riktig.. ønsker å kjøpe en bowlingball billig.. om den har noen stygge riper og hakk gjør ingen ting, for den skal deles i to uansett, så om du har en halv bowlinball er jeg interressert i det også :-)
User avatar
Assman
Posts: 278
Joined: 10 Mar 2010, 09:09

Re: Bowlingball/kule..

Post by Assman »

276ccm wrote:Eh, ja du så riktig.. ønsker å kjøpe en bowlingball billig.. om den har noen stygge riper og hakk gjør ingen ting, for den skal deles i to uansett, så om du har en halv bowlinball er jeg interressert i det også :-)
Skal du lage ny hjelm eller? :err:
Hør med bowling hallene rundt omkring. De bytter sikkert kuler etter hvert.
Livet er en dans på roser........barbeint
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Bowlingball/kule..

Post by 276ccm »

Ny hjelm ja, der sa du noe :-D Nei jeg skal lage en slags fot til et slags stativ hvor jeg kan feste en skrustikke for å holde fast ting som skal graveres, og samtidig kunne roteres.. den bua formen på en bowlingkule gjøre at jeg kan stille stativet på skrå.. sikkert utrolig bra forklart, men har det i hodet :-)

Takk fo tips :-)
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Bowlingball/kule..

Post by Svima »

det ligger et par på finn.no så jeg, spørs hva slags pris du er ute etter. Det skal jo noe til å slite ut ei bowling-kule :D
/ Svima
User avatar
NUTS
Posts: 89
Joined: 22 Mar 2010, 22:48

Re: Bowlingball/kule..

Post by NUTS »

He He.Må vel være et av de kuleste ønskene på et HD forum :lol:
Skal se om det ligger noen på jobben,men er vel redd for at de slitne kulene forsvant i søppla når vi flyttet.
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Bowlingball/kule..

Post by 276ccm »

Fant også to stk, men de var i samme annonse hvor det kostet rundt tusenlappen for en ny og fancy kule.. det er nok i drøyeste laget, spesielt siden den skal sages i to uansett, men ser jo at det nok ikke er det som det går mest av på finn.. en bowlinghall som Assman nevner er nok kanskje tingen.. villig til å gi alt fra null og opp til et par hundre kanskje :-)

Planen for den som måtte lure..
Image

Og sånn ser en til mange tusen ut:
Image
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Bowlingball/kule..

Post by 276ccm »

NUTS wrote:He He.Må vel være et av de kuleste ønskene på et HD forum :lol:
Skal se om det ligger noen på jobben,men er vel redd for at de slitne kulene forsvant i søppla når vi flyttet.
Supert :-)
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Bowlingball/kule..

Post by Svima »

du kan kanskje få napp ved å annonsere etter en på finn selv, for det er kanskje noen som har en liggende i et kott et sted, som ikke regner med å bli kvitt den med det første :)
/ Svima
User avatar
NUTS
Posts: 89
Joined: 22 Mar 2010, 22:48

Re: Bowlingball/kule..

Post by NUTS »

Da fant jeg en kule. Send meg en PM så ringer jeg deg.( Blir kansje ikke før til uka.)
Post Reply

Return to “Annet ønskes kjøpt”