Gammel skomaker-symaskin slash hagepynt..

Hjelmer, klær og personlig utstyr – og alt det andre som ikke passer inn under "deler ønskes kjøpt".
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Gammel skomaker-symaskin slash hagepynt..

Post by 276ccm »

Jøss så flott og det er absolutt av interresse så lenge man kan jobbe med annet enn sko på slike maskiner og å kunne sy tykt lær på elektriske maskiner hadde vært helt supert! Jeg sender deg en PM med email adressen min også.. så hvis det er mulig å ta noen gode bilder av tingene hadde det vært helt topp! Dette var veldig spennende :-)
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Gammel skomaker-symaskin slash hagepynt..

Post by mustang »

276ccm wrote:Jøss så flott og det er absolutt av interresse så lenge man kan jobbe med annet enn sko på slike maskiner og å kunne sy tykt lær på elektriske maskiner hadde vært helt supert! Jeg sender deg en PM med email adressen min også.. så hvis det er mulig å ta noen gode bilder av tingene hadde det vært helt topp! Dette var veldig spennende :-)
Jeg har mail add. din fra før hvis det er den samme Du har hatt hele tiden. Jeg reiser oppover ca 5 juli og kan sende noen bilder på mail . Bruker vel 3 dager på turen tenker jeg.
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Gammel skomaker-symaskin slash hagepynt..

Post by 276ccm »

Supert, ja den er den samme! God tur og kjør pent så snakkes vi! :-)
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Gammel skomaker-symaskin slash hagepynt..

Post by mustang »

276ccm wrote:Supert, ja den er den samme! God tur og kjør pent så snakkes vi! :-)
Takk for det . Kjører alltid pent. :)
Post Reply

Return to “Annet ønskes kjøpt”