Supertrap potte

Hjelmer, klær og personlig utstyr – og alt det andre som ikke passer inn under "deler ønskes kjøpt".
Post Reply
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Supertrap potte

Post by chrissenator »

Ønsker å kjøpe en supertrap potte m/ disker - helst en litt kort og under 50cm lengde.
Den trenger ikke å se veldig fin ut eller være rust/ripefri bare den fungerer, en kort chubby - eller om den er 3" eller 5" utløp er helt greit, den skal brukes til å teste litt på effekt og litt for å teste 2:1 og 2:2 anlegg så om du har to små supertrap potter så er det også interresant
Kerker hadde noen korte små tøffe slipons med disker som var pop på japsesykler tidligere og alt er interresant så bare potten/pottene virker er det god sort - gi en lyd så blir vi enig om detaljene.


Har noen en sånn 2:1 collector(åpen potte 3" rør ut og to stk ca 2" inn rør)som ble brukt tidligere på shovel FX er jeg interessert :)
To Sportstere er dobbelt så gøy
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: Supertrap potte

Post by chrissenator »

chrissenator wrote:Ønsker å kjøpe en supertrap potte m/ disker - helst en litt kort og under 50cm lengde.
Den trenger ikke å se veldig fin ut eller være rust/ripefri bare den fungerer, en kort chubby - eller om den er 3" eller 5" utløp er helt greit, den skal brukes til å teste litt på effekt og litt for å teste 2:1 og 2:2 anlegg så om du har to små supertrap potter så er det også interresant
Kerker hadde noen korte små tøffe slipons med disker som var pop på japsesykler tidligere og alt er interresant så bare potten/pottene virker er det god sort - gi en lyd så blir vi enig om detaljene.


Har noen en sånn 2:1 collector(åpen potte 3" rør ut og to stk ca 2" inn rør)som ble brukt tidligere på shovel FX er jeg interessert :)
Image
Image




*Bumper denne for meg sjøl*

Har du noe knask liggende å slenge har du nå en gyllen mulighet til å betalt for det og du kan få utløp for litt PMS ved å rote litt i gamle deler og mimre litt når du drar delene frem - eller kansje du kjenner noen som har noe av det jeg er på jakt etter....
To Sportstere er dobbelt så gøy
Post Reply

Return to “Annet ønskes kjøpt”