NMCU - Norsk MotorCykkel Union

User avatar
Lykketrollet
Posts: 222
Joined: 09 Mar 2010, 23:34

NMCU - Norsk MotorCykkel Union

Post by Lykketrollet »

Ikke medlem? Gå inn på http://www.nmcu.org" onclick="window.open(this.href);return false; og les mer.

NMCU jobber for alle oss motorsyklister og trenger din stemme.

En viktig sak som står på agendaen akkurat nå er selvfølgelig Tønsberg-saken der en dame ble frikjent for å ha kjørt ned en motorsyklist.

Så har du ikke allerede gjort det, meld deg inn i dag!!!
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
User avatar
DaddyCool
Posts: 755
Joined: 09 Mar 2010, 18:30

Re: NMCU - Norsk MotorCykkel Union

Post by DaddyCool »

Skjems, men fatter ikke hvorfor jeg ikke har giddet å melde meg inn før... Men NÅ er vi der :)
Takk for påminnelsen.
Male masculine icon...athletic godlike clone
User avatar
Messiah
Posts: 181
Joined: 10 Mar 2010, 10:45

Re: NMCU - Norsk MotorCykkel Union

Post by Messiah »

Da var det gjort=)
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: NMCU - Norsk MotorCykkel Union

Post by Guffen »

NMCU har en imponerende liste over saker som de gjennom mange år har kjempet gjennom til fordel og trygghet for oss på to hjul.

Er det noen som har synspunkter på hvorfor man (de) IKKE skal være medlem, eller kommer alle sammen til å melde seg inn nå?
User avatar
Fat94
Posts: 13
Joined: 20 Mar 2010, 15:15

Re: NMCU - Norsk MotorCykkel Union

Post by Fat94 »

meldt mæ inn æ å :)
User avatar
Messiah
Posts: 181
Joined: 10 Mar 2010, 10:45

Re: NMCU - Norsk MotorCykkel Union

Post by Messiah »

Guffen wrote:NMCU har en imponerende liste over saker som de gjennom mange år har kjempet gjennom til fordel og trygghet for oss på to hjul.

Er det noen som har synspunkter på hvorfor man (de) IKKE skal være medlem, eller kommer alle sammen til å melde seg inn nå?

Det eneste jeg kommer på er hvis man er medlem/foretrekker å støtte HDOCN istedet...de er samarbeidspartner med NMCU, så pengene går vel mer eller mindre til det samma.....Det ble så jeg gikk for HDOCN istedet for NMCU, mye pga at blekka du får tilsendt har mer relevans;))
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
User avatar
Bever
Posts: 27
Joined: 10 Mar 2010, 16:28

Re: NMCU - Norsk MotorCykkel Union

Post by Bever »

Innmeldt!
Bever
Hanlucky
Forumsponsor 2017
Forumsponsor 2017
Posts: 416
Joined: 10 Mar 2010, 17:31

Re: NMCU - Norsk MotorCykkel Union

Post by Hanlucky »

Har betalt min kontigent til NMCU igjennom den lokale mc klubben i en årrekke :P og kommer til og fortsette med dette til jeg "går" av i mc miljøet.....
Så meld dere inn folkens....
Dere har jo absolutt ingenting igjen for IKKE og gjøre det....
Raskere enn sin egen.....
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: NMCU - Norsk MotorCykkel Union

Post by Guffen »

Messiah wrote:
Guffen wrote:NMCU har en imponerende liste over saker som de gjennom mange år har kjempet gjennom til fordel og trygghet for oss på to hjul.

Er det noen som har synspunkter på hvorfor man (de) IKKE skal være medlem, eller kommer alle sammen til å melde seg inn nå?

Det eneste jeg kommer på er hvis man er medlem/foretrekker å støtte HDOCN istedet...de er samarbeidspartner med NMCU, så pengene går vel mer eller mindre til det samma.....Det ble så jeg gikk for HDOCN istedet for NMCU, mye pga at blekka du får tilsendt har mer relevans;))
Jeg tror IKKE det går særlig mye penger fra H-DOCN til NMCU, og medlemsregistrene er også helt adskilt. At det til tider jobbes for samme sak skulle da bare mangle!

For min del er det IKKE et kostnadsspørsmål. NMCU ristet såppass i forsikringsbransjen at premien min ble halvert for noen år siden. Det betaler mange generasjoners medlemsskap!
User avatar
Toro
Posts: 641
Joined: 09 Mar 2010, 21:48

Re: NMCU - Norsk MotorCykkel Union

Post by Toro »

Nå er også jeg medlem.
01 Fat Boy stage 1 SEST
Post Reply

Return to “Nyttige linker og info”