Norway Rock da?

Konserter, festivaler og lignende
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Norway Rock da?

Post by BikerEva »

Norway Rock har et glitrende program i år, selv gleder jeg meg til allsang med Queensrÿche og for ikke å snakke om Megadeth som jeg dro helt til Danmark for å se ifjor.....

Noen andre som skal?
User avatar
DaddyCool
Posts: 755
Joined: 09 Mar 2010, 18:30

Re: Norway Rock da?

Post by DaddyCool »

MEGADETH!! :hyper: Har ventet på at de skulle dukke opp lenge, nyeste platene er helt konge. Ser ut som at jeg og fruen skal reise, men venter til det legges ut dagspass før noe er helt sikkert.
Male masculine icon...athletic godlike clone
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Norway Rock da?

Post by BikerEva »

Jeg og venter på spilleplanen. I fjor gadd jeg bare dagspass for fredagen, for var da de beste spilte (etter min mening) Jeg la meg rett etter Manowar gikk på :mrgreen: Ble sånn drittvær :D
User avatar
DaddyCool
Posts: 755
Joined: 09 Mar 2010, 18:30

Re: Norway Rock da?

Post by DaddyCool »

Ja, venter og på at hele line-up'en skal slippes. Tror det blir bra uansett!
Male masculine icon...athletic godlike clone
User avatar
Erik88
Posts: 51
Joined: 13 Mar 2010, 19:21

Re: Norway Rock da?

Post by Erik88 »

Noen som drar dit ??
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Norway Rock da?

Post by BikerEva »

Jepp!

Må ha med meg Megadeth onsdag og Queensryche fredag. Drar hjem lørdag! Fremkomstmiddel dit er enda usikkert, men en venninne har bestilt plasser på MC-campen, så det blir nok å slenge seg inn der, om en evt bil må stå igjen utenfor!
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Norway Rock da?

Post by BikerEva »

Da er tomt på campingen bestilt, sammen med veirett og pass for hele festivalen :D
User avatar
Erik88
Posts: 51
Joined: 13 Mar 2010, 19:21

Re: Norway Rock da?

Post by Erik88 »

For Those About to Rock (We Salute You) !! selv om ikke AC/DC kommer dah... :D
Imorgen dra jeg avsted....
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Norway Rock da?

Post by BikerEva »

Hjemme og fornøyd! Sykkelen fikk være med, DET var kjekt! Men jo nærmere Kvinesdal jeg kom, jo kaldere og tristere ble været.

Er VELDIG glad vi hadde luftmadrass i teltet, ellers hadde vi druknet første natten....heldigvis kom penværet utpå torsdags formiddagen etter at frokosten var drukket og vi fikk hengt alt det gjennomvåte til tørk. Sykkelen min er et flott tørkestativ!

Megadeth var bra. Og for de anmelderne som skrev at Dave var sjenert, så var han utadvent på onsdag kontra Danmark i fjor :)

Vi sang oss hese på Queensryche og da hadde vi fått med oss det viktigste :)

Gikk fint an å høre konsertene på MC-campen, så jeg fikk da med meg G'n'Rs greatest hits med Slash på gitar fra teltet :)

Ekstra skryt til portvaktene i MC-campen som ordnet opp med kaffe og dopapir! :D
User avatar
Gjest
Posts: 111
Joined: 09 Mar 2010, 23:45

Re: Norway Rock da?

Post by Gjest »

Oppfordrer alle til å boikotte NRF 2011!
Post Reply

Return to “Konserter & Festivaler”