Ny EFI tuningsdings

Post Reply
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Ny EFI tuningsdings

Post by Coldman »

Ny EFI tuningsdings fra Fuel Moto...

Dynojet Power Vision

Morsom sak med touch-skjerm og greier:
Image
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
HD-Per
Posts: 101
Joined: 03 Aug 2010, 23:52

Re: Ny EFI tuningsdings

Post by HD-Per »

Ja den blir sikkert billig .....
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Ny EFI tuningsdings

Post by Erlend »

Ooooo! Jeg elsker slike dippedutter! Spesielt om de har touchskjerm! Har bestilt to. Men hvor på forgasseren min skal de egentlig plugges inn? :shit:
Keep the rubber side down!
User avatar
Michelin
Posts: 149
Joined: 09 Mar 2010, 22:58

Re: Ny EFI tuningsdings

Post by Michelin »

Erlend wrote:Ooooo! Jeg elsker slike dippedutter! Spesielt om de har touchskjerm! Har bestilt to. Men hvor på forgasseren min skal de egentlig plugges inn? :shit:
I dropplern self!! :D
Michelin er bare et dekknavn
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Ny EFI tuningsdings

Post by Coldman »

Erru gæærn, Erlend. Det holder ikke med to. Det er touring-modellene som kommer med bare to dopplere. Fat Boy har tre.

Men jeg har etterhvert kommet til at den duppedingsen er noe som den amerikanske ambassade har laga for å overvåke oss. Du er nok allerede i arkivet, vil jeg tro.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: Ny EFI tuningsdings

Post by chrissenator »

Den ser ut til å løse en del av O2 sensor problemene som de fleste andre styringene ikke klarer, og er det som Dynojet lover i reklamen mulig å rett og slett lage egne maps og reflashe ECUen med flere variabler over hele turtallsspekteret skal det bli en fryd å dra ut noen ekstra hk og Nm PCIII og PCV er lite fleksibel sammenlignet og så gjenstår det å se om dehar laget en til hver modell eller om dette er et verktøy som kan brukes på flere modeller - leste at pre order salget var i gang og prisen 499.99 $ ...
To Sportstere er dobbelt så gøy
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: Ny EFI tuningsdings

Post by chrissenator »

Noen fler som bruker PV tuneren?..
To Sportstere er dobbelt så gøy
User avatar
jarleak
Posts: 5
Joined: 17 Mar 2010, 13:50

Re: Ny EFI tuningsdings

Post by jarleak »

Jepp! Fått min for noen dager siden. Så langt bare lastet ned ferdig map for mitt oppsett, SE luftfilter og V&H Straightshot slipons på en Iron. Dette synes å virke bra. Stor forskjell fra originalt iallefall. Litt for mye annet for tiden, så har ennå ikke fått logget noe for å eventulet leke litt med dingsen og innstillinger.
Men lett å komme igang med, og ser ut som det er masse muligheter for finjustering.
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: Ny EFI tuningsdings

Post by chrissenator »

jarleak wrote:Jepp! Fått min for noen dager siden. Så langt bare lastet ned ferdig map for mitt oppsett, SE luftfilter og V&H Straightshot slipons på en Iron. Dette synes å virke bra. Stor forskjell fra originalt iallefall. Litt for mye annet for tiden, så har ennå ikke fått logget noe for å eventulet leke litt med dingsen og innstillinger.
Men lett å komme igang med, og ser ut som det er masse muligheter for finjustering.
Du kan gjøre ganske mye med den og softwaren som følger med, du vil merke stor forskjell fra en basemap over til en du har tunet selv. Base mappene er rimelig feite alle sammen.
To Sportstere er dobbelt så gøy
User avatar
torwel
Posts: 36
Joined: 27 Nov 2012, 19:47

Re: Ny EFI tuningsdings

Post by torwel »

Hei
Har sett Powervision til 445 $ på ebay, noen som har funnet noe billigere? Eller kanskje like billig nærmere enn USA?


TW
Post Reply

Return to “Elektronikk”