Alarm på nye modeller standard?

Post Reply
User avatar
Oilhead
Posts: 18
Joined: 27 Dec 2010, 10:30

Alarm på nye modeller standard?

Post by Oilhead »

Hei!
Noen som vet noe om det er standard med alarm på HD levert i norge? Synes jeg har hørt noe om det en gang i tiden?
Oilhead
User avatar
SHSHD
Posts: 27
Joined: 10 Mar 2010, 14:19

Re: Alarm på nye modeller standard?

Post by SHSHD »

ja nye leveres med alarm/ startsperre. I alle fall Big Twins, er litt usikker på Sportster.
D går sæ t'
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Alarm på nye modeller standard?

Post by Harlex »

Joda... Sportster også....
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
Oilhead
Posts: 18
Joined: 27 Dec 2010, 10:30

Re: Alarm på nye modeller standard?

Post by Oilhead »

Takk for svar!
Oilhead
User avatar
Oilhead
Posts: 18
Joined: 27 Dec 2010, 10:30

Re: Alarm på nye modeller standard?

Post by Oilhead »

Da er sykkelen i hus og med alarm. Det jeg lurer på er å montere en hurtigkobling for Ctek lader. Hvordan er dette opp mot alarmen? Vil den gå når lader står på og jeg forlater sykkelen?
Oilhead
User avatar
geirh
Posts: 22
Joined: 11 Mar 2010, 22:54

Re: Alarm på nye modeller standard?

Post by geirh »

Ikke noe problem, har lader på min og det skjer ingen ting med alarmen hverken når jeg kobler til eller fra laderen. For å tilkoble hurtigkoblingen til laderen må man ta av batteriledningene og da vil antageligvis alarmen gå hvis man ikke har tatt ut hovedsikringen (Maxi sikringen ) først.
gh

2010 Dyna Fatbob FXDFSE2
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Alarm på nye modeller standard?

Post by Coldman »

geirh wrote:Ikke noe problem, har lader på min og det skjer ingen ting med alarmen hverken når jeg kobler til eller fra laderen. For å tilkoble hurtigkoblingen til laderen må man ta av batteriledningene og da vil antageligvis alarmen gå hvis man ikke har tatt ut hovedsikringen (Maxi sikringen ) først.
Om du tar ut maxisikringen eller kobler fra batteriet er fett. Alarmen må være desarmert først uansett.
Med FOBen i nærheten... slå på tenninga... alarmen desarmeres... ta ut sikringa eller koble fra batteriet.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
Post Reply

Return to “Elektronikk”