Alarm "fob.

Post Reply
User avatar
NUTS
Posts: 89
Joined: 22 Mar 2010, 22:48

Alarm "fob.

Post by NUTS »

Hvis jeg skjønner det riktig,er det orginalmontert alarm på en 04 V rod. (har lampe i dashen).Men fikk aldri med meg foben.Er der bare og kjøpe ny fob,så skal den virke? Kunne jo være kjekt og ha når den først er der.
User avatar
Jan61
Posts: 22
Joined: 10 Mar 2010, 19:29

Re: Alarm "fob.

Post by Jan61 »

Ja, jeg mener du bare kan kjøpe og få den programmert til din sykkel fra autorisert hd forhandler. Mulig du må oppgi rammenr ved bestilling.
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Alarm "fob.

Post by Coldman »

Aner ikke om du har alarm, men hvis du har det må den være deaktivert - ellers ville jo ikke sykkelen startet uten FOB'en.

Du kan uansett ikke BARE kjøpe en ny FOB uten å gjøre noe mer... Den må selvfølgelig "mappes" til sykken.

Jeg har hørt at man må kjøpe ny TSSM/HFSM og FOB dersom man miste FOB'en. I boka mi står det imidlertid:
"Bare to fjernkontroller kan være tilordnet modulen til enhver tid. Erstatningsfjernkontroller kan kjøpes av en forhandler, men kan bare tilordnes motorsykkelen av en opplært Harley-Davidson-tekniker".

Jeg har en '08-modell. Kan jo hende det samme gjelder for din modell.

Snakk med en forhandler.


(og nå ser jeg at Jan61 kom meg i forkjøpet... :) )
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
Gutt1
Posts: 14
Joined: 10 Mar 2010, 01:23

Re: Alarm "fob.

Post by Gutt1 »

Jeg fikk ikke med fob til min `06 Street Glide, siden den var "hentet" fra forrige eier uten nøkler. Fikk derfor to fobber (heter det det tro?) fra Lykketrollets Street Bob, som tok seg en tur alene en natt.
Disse ble programmert til min sykkel av Lazy Boyz, og dett var dett.
Kjøpte nye nøkler også. Kjapt og greit :)
"Life is Good"
User avatar
NUTS
Posts: 89
Joined: 22 Mar 2010, 22:48

Re: Alarm "fob.

Post by NUTS »

Takker for svar.
Det betyr at jeg må kjøpe foben i norge det da.
Skal en tur til statene i juni og tenkte å handle der,men da blir det andre ting i kofferten i steden.
:err:
User avatar
Gutt1
Posts: 14
Joined: 10 Mar 2010, 01:23

Re: Alarm "fob.

Post by Gutt1 »

Tror sikker du kan kjøpe fob i USA, eller brukt på f.eks e-bay. Er vel samme type fob med trykknapp til V rod også, tror jeg. Det kan sikkert andre rod-eiere svare bedre på.

Var ihvertfall ikke store jobben å programmere til min 06 street Glide :)
"Life is Good"
Post Reply

Return to “Elektronikk”