Radio/CD

User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Radio/CD

Post by Jan-Ivar »

MP3 Spiller på innerlomma og ører propper i hjelmen funker for meg. klarer ikke å overdøve lyfden fra eksosk pottene men det blir en god miks. masse god heavy metal blandet med den beste motor lyden man kan tenke seg.
da føler jeg artt jeg lever og at livet rett å slett er herlig.

men det er vel forskjel på fører og sykkel ogsåp. kjører man electra Glide med pottene godt plasseert under side veskene på hver side og med utslippet bak på sykkelen blir lyd bildet ett helt annet en om man har begge potttene på samme side og munningne rett under sette
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
terje.sorensen
Posts: 3
Joined: 25 Mar 2011, 21:54

Re: Radio/CD

Post by terje.sorensen »

Takk &takk. Nyttige linker fra "harlex" og "svima". Jeg var i utgangspunktet opptatt av å beholde originalt utstyr på ultran, men det virker no sånn at jeg må krype til korset å anskaffe "fake".....Skal bla. gå videre med det med usb på den eksisterende.
User avatar
terje.sorensen
Posts: 3
Joined: 25 Mar 2011, 21:54

Re: Radio/CD

Post by terje.sorensen »

Takk &takk. Nyttige linker fra "harlex" og "svima". Jeg var i utgangspunktet opptatt av å beholde originalt utstyr på ultran, men det virker no sånn at jeg må krype til korset å anskaffe "fake".....Skal bla. gå videre med det med usb på den eksisterende. Ser ut som noen ikke forstår at det er noen modeller med slik luxus. Heller ikke jeg kunne tenke meg å ettermontere noe slikt hvis jeg kjørte hd som ikke har slikt originalt.
Post Reply

Return to “Elektronikk”