Sikringer

User avatar
Tom Eikemo
Posts: 95
Joined: 14 May 2010, 16:19

Re: Sikringer

Post by Tom Eikemo »

Harleyboy wrote:Du forresten. Du skriver at lykta var et år gammel og eiret noe infernalsk.
Det såg ut som noe du kan kreve ny på garanti.
Kjøpte lykten online hos KC International Motorcycle Supply. Skal sende dem en mail med bilder av lykten, så får vi se hva de sier.
Sjekket annonsen deres på lykten og denne setningen går igjen på alle lyktene : THERE ARE NO RETURNS ON HEADLIGHTS.
Regner ikke med å få ny lykt, men gjør et forsøk likevel :err:
Tom Eikemo
2004 FXSTBI Nighttrain
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Sikringer

Post by Jan-Ivar »

se der ja der fant du feilen. det kan vel kalles en klassiske blemme det der. har sett m,ye sånt på biler osv op igjenom årene. som du sier Tom enkelte bør holde seg ølangt unna å skru, men så er det sånn da at mange som kjøper seg Harley elelr AMCAR plutselig over natta har blitt mekanikkere også

Biltema lykta funker helt utmerket Tom. kjøpte en selv i fjor sommer å den gir utrolig godt lys. både fjern og nærlys.
koblet omm min med et switchende rele for å korte ned veien strømmen må gå å det hjelper stort.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Tom Eikemo
Posts: 95
Joined: 14 May 2010, 16:19

Re: Sikringer

Post by Tom Eikemo »

Jan-Ivar wrote:se der ja der fant du feilen. det kan vel kalles en klassiske blemme det der. har sett m,ye sånt på biler osv op igjenom årene. som du sier Tom enkelte bør holde seg ølangt unna å skru, men så er det sånn da at mange som kjøper seg Harley elelr AMCAR plutselig over natta har blitt mekanikkere også

Biltema lykta funker helt utmerket Tom. kjøpte en selv i fjor sommer å den gir utrolig godt lys. både fjern og nærlys.
koblet omm min med et switchende rele for å korte ned veien strømmen må gå å det hjelper stort.
:thumb:
Flirer godt her med kommentaren din i tankene : Plutselig over natta har de blitt mekanikere også.
Kjedelig og frustrerende når du oppdager sånne ting som jeg gjorde her, men kan ikke gjøre annet enn å riste på hodet og ordne det så får jeg ta det igjen til vinteren :err:
Tom Eikemo
2004 FXSTBI Nighttrain
Post Reply

Return to “Elektronikk”