Alarm på Fatboy 02

Post Reply
User avatar
QuasiDemon
Posts: 77
Joined: 17 Mar 2011, 10:45

Alarm på Fatboy 02

Post by QuasiDemon »

På min importerte Fatboy så er alarmen funksjonabel, men det er ikke noe lyd. Den slår inn som den skal, kan skru av og på. Men kan det være at sirenen er fjernet, eller noe batteri som ikke er der? Noen som vet hvordan og evt hvor på sykkelen jeg kan sjekke dette?
Har prøvd å se etter, men når man ikke vet hvordan den ser ut og hvor den skal være er det ikke greit å finne det ut :oops:
I don't have a problem with God, it's the fanclub I can't stand!
User avatar
QuasiDemon
Posts: 77
Joined: 17 Mar 2011, 10:45

Re: Alarm på Fatboy 02

Post by QuasiDemon »

Takk for svar. :) Så din anbefaling er å bare la ting være som de er? Ser den forsåvidt, alarmen fungerer jo selv om det ikke er lyd.
I don't have a problem with God, it's the fanclub I can't stand!
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Alarm på Fatboy 02

Post by Coldman »

Det er første gang jeg hører at Harleys alarm er ustabil. Kanskje den ble fordedret på nyere modeller? Egentlig vet jeg ikke om annen forskjell enn at man nå slipper å trykke på FOB'en. Det holder at den er i nærheten av sykkelen.

På min har sirene-batteriet tatt kvelden en gang, men det må man vel regne med. Fikk ny sirene på garantien selv om det hadde holdt med nytt batteri. Ut over det synes jeg hele alarmsystemet er kanonbra.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
EndeligHD
Posts: 78
Joined: 10 Mar 2010, 16:45

Re: Alarm på Fatboy 02

Post by EndeligHD »

Sånn er det på min også, men jeg har blitt fortalt at det kun er startsperren man slår av og på, man fikk fikk visst systemer både med og uten sirene.

kan hende jeg har blitt lurt, skal ikke si det for sikkert, har jo skjedd en gang før :D
Post Reply

Return to “Elektronikk”