Demon Heat

User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: Demon Heat

Post by chrissenator »

Dette ser lovende ut, kvalitetsmessig og så mange positive erfaringer så er demeonheat #2 på listen etter en action cam.
Bra tråd dette folkens..
To Sportstere er dobbelt så gøy
User avatar
Toro
Posts: 641
Joined: 09 Mar 2010, 21:48

Re: Demon Heat

Post by Toro »

Varmeren på siden med bryteren blir en god del varmere enn på andre siden. Noen som har opplevd det samme. Kan det være fordi alle ledningene ligger inn i varmeren og dermed gjør at varmen ikke forsvinner ut i hulrommet på styret så lett?
01 Fat Boy stage 1 SEST
User avatar
ktherat
Posts: 51
Joined: 01 Oct 2010, 14:43

Re: Demon Heat

Post by ktherat »

Toro wrote:Varmeren på siden med bryteren blir en god del varmere enn på andre siden. Noen som har opplevd det samme. Kan det være fordi alle ledningene ligger inn i varmeren og dermed gjør at varmen ikke forsvinner ut i hulrommet på styret så lett?
Nei jeg merker ikke forskjell
Sportster 1200/X1 1999
Hvorfor gå over på grønt, når du kan bli kjørt over på rødt!
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Demon Heat

Post by Coldman »

Toro wrote:Varmeren på siden med bryteren blir en god del varmere enn på andre siden. Noen som har opplevd det samme. Kan det være fordi alle ledningene ligger inn i varmeren og dermed gjør at varmen ikke forsvinner ut i hulrommet på styret så lett?
Mitt inntrykk er litt det motsatte. Gasshåndtaket blir ikke fullt å varmt som det andre - og det kommer vel av at det ikke har like god kontakt med tyret. Forkjellen er imidlertid ubetydelig.

Dobbeltsjekk at du har kobla riktig.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
Toro
Posts: 641
Joined: 09 Mar 2010, 21:48

Re: Demon Heat

Post by Toro »

Har testa en gang til. Virker som begge blir sånn nogen lunde like varme. Har også testa med holkene på og de blei gode og varme. :-D Så da er det å koble strømmen. Hvor er det enklest å koble :?:
Last edited by Toro on 02 Apr 2012, 21:30, edited 1 time in total.
01 Fat Boy stage 1 SEST
User avatar
ktherat
Posts: 51
Joined: 01 Oct 2010, 14:43

Re: Demon Heat

Post by ktherat »

Toro wrote:Har testa en gang til. Virker som begge blir sånn nogen lunde like varme. Har også testa med hålkene på og de blei gode og varme. :-D Så da er det å koble strømmen. Hvor er det enklest å koble :?:
Jeg gikk inn i lykta!
Sportster 1200/X1 1999
Hvorfor gå over på grønt, når du kan bli kjørt over på rødt!
User avatar
Toro
Posts: 641
Joined: 09 Mar 2010, 21:48

Re: Demon Heat

Post by Toro »

Det er jo til og med dimming på lyset. Praktisk når en kjører når det er mørkt :)
01 Fat Boy stage 1 SEST
User avatar
Nalle
Posts: 255
Joined: 28 Mar 2010, 17:46

Re: Demon Heat

Post by Nalle »

Hallois :ingenbilde:
Ser du har fått koblet varme i holkene,da passer jo temperaturen ute for å få
testa de da.Håper du blir fornøyd med de da.
Ser deg vel på veien da,du på sykkel og jeg i bil.he he
Selv har jeg fått ordnet meg orginalpottene til hd en som gir kun 80 dba og med nummergodkjenning til 1000 lappen.
Ride Safe Ride Free-Nalle
User avatar
Toro
Posts: 641
Joined: 09 Mar 2010, 21:48

Re: Demon Heat

Post by Toro »

Tok også kabelen inn i lykta. Trøbla litt med å få kablene igjennom gummihylsa som går inn i lykta, men ved hjelp av en varmepsistol så blei gummien medgjørerlig så en fikk tredd gjennom kabelen. Så nå fungerer det som bare f... Et pluss at diodene kan dimmes ned når det er mørkt ute.
01 Fat Boy stage 1 SEST
Post Reply

Return to “Elektronikk”