LED lys eller ikke ?

mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: LED lys eller ikke ?

Post by mustang »

IMG_0419_1.JPG
IMG_0419_1.JPG
IMG_0419_1.JPG
Da ble det litt ekstra kjørelys på Sport'sern kjøpt på Ali Exspress for en sum av 80 kr og gratis frakt , fester og bryter kjøpt på Biltema.
Attachments
IMG_0415.JPG
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: LED lys eller ikke ?

Post by chrissenator »

Hvilke bryter kjøpte du på biltema?.
Har du link til lyktene fra alibaba?.
Forøvrig har jeg inntrykk av at "alt" man finner på biltema dukker opp på dx eller alibaba ;-) til en helt annen pris :-)
To Sportstere er dobbelt så gøy
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: LED lys eller ikke ?

Post by mustang »

chrissenator wrote:Hvilke bryter kjøpte du på biltema?.
Har du link til lyktene fra alibaba?.
Forøvrig har jeg inntrykk av at "alt" man finner på biltema dukker opp på dx eller alibaba ;-) til en helt annen pris :-)
Bryter 43-208,Sikringsholder 35-652 og art: 61-966 Clamp with rubber lining og 6x50mm skruer med div muttere og skiver samt låsemutter til lyktefeste. Aliexspress: søk på 1827515063 og da skal lyktene komme opp. De er ikke koblet sammen med annet lys, kun til bryter. Bryterfeste er litt mindre utgave av de klammer jeg brukte til horna på veltebøylen og skrudde på en bit aluplate til bryteren.Er det noe mer så skrik ut. :lol: :lol: :lol: :lol:
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: LED lys eller ikke ?

Post by mustang »

mustang wrote:
chrissenator wrote:Hvilke bryter kjøpte du på biltema?.
Har du link til lyktene fra alibaba?.
Forøvrig har jeg inntrykk av at "alt" man finner på biltema dukker opp på dx eller alibaba ;-) til en helt annen pris :-)
Bryter 43-208,Sikringsholder 35-652 og art: 61-966 Clamp with rubber lining og 6x50mm skruer med div muttere og skiver samt låsemutter til lyktefeste. Aliexspress: søk på 1827515063 og da skal lyktene komme opp. De er ikke koblet sammen med annet lys, kun til bryter. Bryterfeste er litt mindre utgave av de klammer jeg brukte til horna på veltebøylen og skrudde på en bit aluplate til bryteren.Er det noe mer så skrik ut. :lol: :lol: :lol: :lol:
Må nok bytte til en vanntett bryter hvis en får tak i det. Vasket på fredag og lyset slo seg på hele tiden og jeg måtte koble fra en ledning. Nå er den tørket igjen og da er det i orden. :roll: :roll:
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: LED lys eller ikke ?

Post by tutte »

Jeg har brukt denne i tillegg til bryteren som passer. Er godt fornøyd. ;)
http://www.bilxtra.no/hjem/bilutstyr_og ... ppebryter/
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: LED lys eller ikke ?

Post by mustang »

tutte wrote:Jeg har brukt denne i tillegg til bryteren som passer. Er godt fornøyd. ;)
http://www.bilxtra.no/hjem/bilutstyr_og ... ppebryter/

Er resten av bryteren vanntett da :?: Har ikke noen mulighet til å bygge inn resten. Da må jeg i tenkeboksen. :lol: :lol:
Post Reply

Return to “Elektronikk”