Nå har du prøvd to coiler, så det burde være greit.
Har hatt lignende problem på bil tidligere.
Grunnen kan da være at det er brudd i en ledning eller pluggledning.
Når plasten (rundt ledning) er varm strekker den seg akkurat nok til at "bruddet" går fra verandre og mister kontakt.
Dette må jo selvfølgelig gjelde tilførsel eller pluggledning.
Og ett sted der det blir varme.
Problemet med bilen var ledningen til dynamo, bilen ble solgt billig pga dette :err:
Når bilen stoppet for oss skulle vi finne ut av dette. Opp med motor rommet.
Jeg lente meg på dynamoen for å myse, og da gikk driten plutselig bra igjen.
Lente meg på ledningen.
Om sykkelen alltid starter når det er kald så kan det jo godt vere noe lignende.
Ingen gnist
Re: Ingen gnist
Alt som sier Brooom er gøy....
Less is more, or is it??
Less is more, or is it??
Re: Ingen gnist
Da var feilen funnet og delen byttet, sykkelen går som en klokke Det var tenningsmodulen som var gåen.
Da bli det Bike Fest i morra
Da bli det Bike Fest i morra
Re: Ingen gnist
Moro når man finner ut av sånn drit tut og kjørRoger64 wrote:Da var feilen funnet og delen byttet, sykkelen går som en klokke Det var tenningsmodulen som var gåen.
Da bli det Bike Fest i morra
Alt som sier Brooom er gøy....
Less is more, or is it??
Less is more, or is it??