Lakke felger....

Bygging, modding, lakkering…
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Lakke felger....

Post by Jan-Ivar »

Alternativ 2 tror jeg blir hel rått. men da må orange fargen på felgene mache lakken på sykkelen
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Lakke felger....

Post by 276ccm »

Jeg synes også #2 er litt tøft.. Det vil jo ikke bli fullt så vildsomt på din sykkel da, siden felgene og eikene er litt midre.. Fotoshopp bildet overdriver nok litt.. Eller sort først, og så "utvide" neste vinter..
Sandman
Posts: 561
Joined: 09 Mar 2010, 23:38

Re: Lakke felger....

Post by Sandman »

Stemmer for nummer 2. Når du først skal gjøre det, kan du like godt gjøre det ordentlig. :D
Ride safe, live free.
2002 Deuce m. PCIII, 4" forlenget front m 5 gr. rake. SE II slipons +++
User avatar
Alzheimer
Posts: 33
Joined: 11 Mar 2010, 02:00

Re: Lakke felger....

Post by Alzheimer »

Ikke for å være frekk, men dette kommer til å koste såpass i tid og kroner om du skal ha en svart/orange sykkel gjennomført og fet, at du bør vurdere om det er en bedre løsning å selge til våren og kjøpe en (ny eller brukt) iron eller 48. Men det har du sikkert vurdert allerede..
User avatar
kakkarn
Posts: 45
Joined: 18 Mar 2010, 15:49

Re: Lakke felger....

Post by kakkarn »

Liker best Sportstern din i originalversjon.
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Lakke felger....

Post by BikerEva »

Grunnen til at felgene skal lakkes, er at finishen er så dårlig på dem. Allerede etter to uker var det jeg trodde var dritt, aluminiumen som hadde begynt å irre.

Å kjøpe Iron eller 48 er uaktuelt av flere grunner (feks at man må pugge reg nr på dem for ikke å sette seg på feil sykkel når man skal hjem fra treff og at man må forke ut en dullion kroner for å sette særpreg på dem)
User avatar
Lariat
Posts: 442
Joined: 10 Mar 2010, 17:43

Re: Lakke felger....

Post by Lariat »

BikerEva wrote:Grunnen til at felgene skal lakkes, er at finishen er så dårlig på dem. Allerede etter to uker var det jeg trodde var dritt, aluminiumen som hadde begynt å irre.

Å kjøpe Iron eller 48 er uaktuelt av flere grunner (feks at man må pugge reg nr på dem for ikke å sette seg på feil sykkel når man skal hjem fra treff og at man må forke ut en dullion kroner for å sette særpreg på dem)
Enig i det selv om iron er tøff og du kunne fott den pinnstripa 8-) , den blir fin med samme farge på spilene som på resten men om du hadde turd ville det blitt rått med matt sort sykkel og matt røde felger men eg skjøner om du ikke vurderer dette da sykkelen din er ganske ny .
GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Lakke felger....

Post by BikerEva »

Jeg kjøpte denne KUN pga fargen, nemlig Harleyorange. Var den eneste modellen som kom i den fargen.

Kjerring, JEG?? :err:
User avatar
Borgen
Posts: 170
Joined: 13 Mar 2010, 14:46

Re: Lakke felger....

Post by Borgen »

Svima wrote:jeg stemmer for nr 1, synes nr 2 ble litt voldsomt. Men jeg er mer konservativ enn deg tror jeg :p
Støtter deg på den....blir veldig "rotete"med nr:2 men det er min personelige mening :twisted:
Lev som en hver dag skulle være den siste.....
Mvh Borgen
User avatar
Reykur
Posts: 41
Joined: 10 Mar 2010, 17:25

Re: Lakke felger....

Post by Reykur »

Min kone sier at du må ha nr 2.... og mener at det er "woman touch" ;)
Post Reply

Return to “Custom”