Inspirasjon

Bygging, modding, lakkering…
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Inspirasjon

Post by harleymann »

bikergutten wrote:
harleymann wrote:å så er det meg da..... enig at lakken er rå. MEN hvis dere ser på lakken så "starter" flammene på her og der. Etter min mening bør flammer starte et sted og følge videre over sykkelen. Dette bør gjøres på to måter etter min mening. Enten så sykkelen står i flammer når den står stille eller at det er en flamme inferno nå sykkelen kjører forbi.

Men dette er selvfølgelig min mening og som gjør at jeg synes mange av flamme jobbene er bare totalt feil.

Knut
når du sier det så ser jeg oxo det med flammene,men man må nok ha et trent øye for å legge så godt merke til ting Harlymannen :mrgreen:

eller man nærmer seg en syk hjerne.....

Knut
User avatar
Borgen
Posts: 170
Joined: 13 Mar 2010, 14:46

Re: Inspirasjon

Post by Borgen »

Helt sykt bygge.... :twisted: :twisted: :twisted:
Lev som en hver dag skulle være den siste.....
Mvh Borgen
User avatar
bikergutten
Posts: 98
Joined: 10 Mar 2010, 01:08

Re: Inspirasjon

Post by bikergutten »

harleymann wrote:
bikergutten wrote:
harleymann wrote:å så er det meg da..... enig at lakken er rå. MEN hvis dere ser på lakken så "starter" flammene på her og der. Etter min mening bør flammer starte et sted og følge videre over sykkelen. Dette bør gjøres på to måter etter min mening. Enten så sykkelen står i flammer når den står stille eller at det er en flamme inferno nå sykkelen kjører forbi.

Men dette er selvfølgelig min mening og som gjør at jeg synes mange av flamme jobbene er bare totalt feil.

Knut
når du sier det så ser jeg oxo det med flammene,men man må nok ha et trent øye for å legge så godt merke til ting Harlymannen :mrgreen:

eller man nærmer seg en syk hjerne.....

Knut
hehe....syk hjerne får til syke rå ting hehe :D
mvh:Thomas
User avatar
Messiah
Posts: 181
Joined: 10 Mar 2010, 10:45

Re: Inspirasjon

Post by Messiah »

Syntes ikke DET var det værste.....er vel en egen stil det der.....men se på motor"spoileren" (sorry er ikke helt inne på r-sykkelutstyr;) Den avviker jo fullstendig fra all den andre lakken, både når det gjelder kvalitet og stil....ellers er arti bygg.
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
User avatar
kestrom
Posts: 236
Joined: 13 Mar 2010, 15:07

Re: Inspirasjon

Post by kestrom »

Utrolig tøfft bygg. Enig angående detaljene i lakken, men tror ikke "menigmann" ser det.
Liker helt klart løsningene med hjula på den 8-)
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Inspirasjon

Post by harleymann »

Her har dere Billy Lane sin hubless chopper.

Knut
User avatar
Gravene MC
Posts: 220
Joined: 09 Mar 2010, 21:40

Re: Inspirasjon

Post by Gravene MC »

Billy sin var finest, synes jeg... Iallefal MED fører. Amen sin ser ut som en Pocketbike med fører.. Trueflames er kult, men begynner allerede å bli litt "A4" synes jeg..
Sitat, Albert Einstein: Hvis du ikke kan forklare en sak på en enkel måte, kan du ikke nok om saken!
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Inspirasjon

Post by harleymann »

Gravene MC wrote:Billy sin var finest, synes jeg... Iallefal MED fører. Amen sin ser ut som en Pocketbike med fører.. Trueflames er kult, men begynner allerede å bli litt "A4" synes jeg..
Bare syn at Billy sitter inn i noen år til og får ikke bygd sykler....
jeg har vel egentlig ikke vært den største fanen av Trueflames på sykler, nettopp som jeg har fortell litt lengre opp. På biler,fly eller båter er det lettere, men å få en helhet på en liten mc er det få som klarer.

Har en video av Billy et sted som viser ta dette bygge tåler kraftig burning også...

Knut
User avatar
HDsoftail
Posts: 116
Joined: 10 Mar 2010, 00:01

Re: Inspirasjon

Post by HDsoftail »

Her er en med hubless og real flames
:-)
http://www.youtube.com/watch?v=T5AqacPNKxM
Alt som sier Brooom er gøy....
Less is more, or is it??
User avatar
Lariat
Posts: 442
Joined: 10 Mar 2010, 17:43

Re: Inspirasjon

Post by Lariat »

Rått bygg skulle vert utroligtt bra å prøvekjørt den saken der er noe i tvil om navløse hjul men det er jo selfølgeligt uvitenhet som er grunnen fra min side der enda mer inntresangt blir det jo selfølgeligt :D

Når det kommer til lakken kan eg være enig i at det kan lakkes med angivelig tennkilde altså rettning på flammene men det er ikke uvaneligt med slike flammer i en brann men kan bli rart på en sykkel .


Men alt i alt terningskast 5 og en halv 8-)
GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
Post Reply

Return to “Custom”