Inspirasjon

Bygging, modding, lakkering…
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Inspirasjon

Post by Erlend »

Litt inspirasjon:
Keep the rubber side down!
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Inspirasjon

Post by harleymann »

Dette er et bygg fra Amen custom. Amen er en kristen fyr som donerer en del av sin omsetting til sin lokale menighet bla.

Denne chopperen er det brukt lager fra helikopter i felgbanen og er et sykt dyrt bygg. Billly Lane og Amen er to ytterpunkter av både typer og av bygg. Billy Lane bygde også navløs bygg på samme tid som denne og disse to har aldrig blitt enig om hvem som var først.

Knut
User avatar
bikergutten
Posts: 98
Joined: 10 Mar 2010, 01:08

Re: Inspirasjon

Post by bikergutten »

detta var sykt spesijelt,men rått 8-)
mvh:Thomas
User avatar
Blondie
Posts: 91
Joined: 09 Mar 2010, 18:16

Re: Inspirasjon

Post by Blondie »

Artig showbike - kjøreegenskapene tror jeg ville blitt hardt prøvd på vestlandsveiene :shock:
Walk the line
User avatar
bikergutten
Posts: 98
Joined: 10 Mar 2010, 01:08

Re: Inspirasjon

Post by bikergutten »

Blondie wrote:Artig showbike - kjøreegenskapene tror jeg ville blitt hardt prøvd på vestlandsveiene :shock:
hehe ja der er jeg enig med deg :mrgreen:
mvh:Thomas
User avatar
RoadKing
Admin
Admin
Posts: 759
Joined: 10 Mar 2010, 16:15

Re: Inspirasjon

Post by RoadKing »

Skulle ha vært litt mer detaljert bilde av lakkeringen. Den virker ekstrem rå.
Harleys don't leak oil, they mark their territory
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Inspirasjon

Post by Erlend »

RoadKing wrote:Skulle ha vært litt mer detaljert bilde av lakkeringen. Den virker ekstrem rå.
Her har du et litt bedre bilde, i alle fall. Hele sykkelen er lakkert i realflames.
hubless-monster-motorcycle-2.jpg
Keep the rubber side down!
User avatar
RoadKing
Admin
Admin
Posts: 759
Joined: 10 Mar 2010, 16:15

Re: Inspirasjon

Post by RoadKing »

Må bare si at dette er rå lakkering! Me like..
Harleys don't leak oil, they mark their territory
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Inspirasjon

Post by harleymann »

å så er det meg da..... enig at lakken er rå. MEN hvis dere ser på lakken så "starter" flammene på her og der. Etter min mening bør flammer starte et sted og følge videre over sykkelen. Dette bør gjøres på to måter etter min mening. Enten så sykkelen står i flammer når den står stille eller at det er en flamme inferno nå sykkelen kjører forbi.

Men dette er selvfølgelig min mening og som gjør at jeg synes mange av flamme jobbene er bare totalt feil.

Knut
User avatar
bikergutten
Posts: 98
Joined: 10 Mar 2010, 01:08

Re: Inspirasjon

Post by bikergutten »

harleymann wrote:å så er det meg da..... enig at lakken er rå. MEN hvis dere ser på lakken så "starter" flammene på her og der. Etter min mening bør flammer starte et sted og følge videre over sykkelen. Dette bør gjøres på to måter etter min mening. Enten så sykkelen står i flammer når den står stille eller at det er en flamme inferno nå sykkelen kjører forbi.

Men dette er selvfølgelig min mening og som gjør at jeg synes mange av flamme jobbene er bare totalt feil.

Knut
når du sier det så ser jeg oxo det med flammene,men man må nok ha et trent øye for å legge så godt merke til ting Harlymannen :mrgreen:
mvh:Thomas
Post Reply

Return to “Custom”