Lakk krise!!!
Lakk krise!!!
Poppet tanklokket ista for og fylle, og dette er hva jeg så, kan det reddes?
Re: Lakk krise!!!
Ehm, er det ikke bare å si til lakkereren at hun bør ta en titt på dette? For du har vel ikke brukt sykkelen mye etter nylakken kom på egentlig?
/ Svima
Re: Lakk krise!!!
Ikke at jeg vet noe som helst om lakkering, men er det vanlig å lakkere over kanten på påfyllingshullet? Burde ikke dette vært maskert?
Keep the rubber side down!
Re: Lakk krise!!!
Det er ihvertfall ikke noe særlig å få lakkflak liggende og skvalpe i bensinen. Direkte ukult når man er på reservetanken....
Re: Lakk krise!!!
sykelen har ikke gått mange kilometrene siden det kom lakk nei, er vel en ukes bruk ca. Og om det burde vært lakkert anderledes har jeg ingen snøring om.
Var ikke kommet så langt som å tenke på lakk i bensinen, men enig, ingen god ting det heller.
nå er det egentlig skadekontroll som gjelder
Var ikke kommet så langt som å tenke på lakk i bensinen, men enig, ingen god ting det heller.
nå er det egentlig skadekontroll som gjelder
Re: Lakk krise!!!
Jeg var akkurat ute og titta nedi påfyllingshullet på sportsteren min, og der sitter det en metallring nedi. Vil du ha bilde så tok jeg det i samme slengen...
/ Svima
Re: Lakk krise!!!
kunne vært kjekt, tittet på orginal tanken jeg har liggende og ikke noe lakkering nede i bensinbrønnen der
Re: Lakk krise!!!
Hei du, her er jeg redd det har godt til rett vest med den lakkjobben, for med de sprekkene du har fått nedi påfyllinga, så har nok bensingassen kommet innunder lakken videre og fått kontakt med grunninger. Og da blir grunningene som gele. Og lakken vil begynne og båbble opp ettervært. For et godt resultat, må lakken gjøres på nytt. Det er min mening.
Hilsen kslakk.
Hilsen kslakk.
Hilsen kslakk
Re: Lakk krise!!!
hm, problemet med å få gjort den pånytt er at den er motivlakert og, så det er å redde det som reddes kan