Lakk krise!!!

Bygging, modding, lakkering…
User avatar
pinball
Posts: 62
Joined: 10 Mar 2010, 22:23

Lakk krise!!!

Post by pinball »

Poppet tanklokket ista for og fylle, og dette er hva jeg så, kan det reddes?
26032010438.jpg
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Lakk krise!!!

Post by Svima »

Ehm, er det ikke bare å si til lakkereren at hun bør ta en titt på dette? For du har vel ikke brukt sykkelen mye etter nylakken kom på egentlig?
/ Svima
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Lakk krise!!!

Post by Erlend »

Ikke at jeg vet noe som helst om lakkering, men er det vanlig å lakkere over kanten på påfyllingshullet? Burde ikke dette vært maskert?
Keep the rubber side down!
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Lakk krise!!!

Post by BikerEva »

Det er ihvertfall ikke noe særlig å få lakkflak liggende og skvalpe i bensinen. Direkte ukult når man er på reservetanken....
User avatar
pinball
Posts: 62
Joined: 10 Mar 2010, 22:23

Re: Lakk krise!!!

Post by pinball »

sykelen har ikke gått mange kilometrene siden det kom lakk nei, er vel en ukes bruk ca. Og om det burde vært lakkert anderledes har jeg ingen snøring om.

Var ikke kommet så langt som å tenke på lakk i bensinen, men enig, ingen god ting det heller.

nå er det egentlig skadekontroll som gjelder
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Lakk krise!!!

Post by Svima »

Jeg var akkurat ute og titta nedi påfyllingshullet på sportsteren min, og der sitter det en metallring nedi. Vil du ha bilde så tok jeg det i samme slengen...
/ Svima
User avatar
pinball
Posts: 62
Joined: 10 Mar 2010, 22:23

Re: Lakk krise!!!

Post by pinball »

kunne vært kjekt, tittet på orginal tanken jeg har liggende og ikke noe lakkering nede i bensinbrønnen der
User avatar
snabel
Posts: 51
Joined: 20 Mar 2010, 17:38

Re: Lakk krise!!!

Post by snabel »

Hei du, her er jeg redd det har godt til rett vest med den lakkjobben, for med de sprekkene du har fått nedi påfyllinga, så har nok bensingassen kommet innunder lakken videre og fått kontakt med grunninger. Og da blir grunningene som gele. Og lakken vil begynne og båbble opp ettervært. For et godt resultat, må lakken gjøres på nytt. Det er min mening.

Hilsen kslakk.
Hilsen kslakk
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Lakk krise!!!

Post by Svima »

.
/ Svima
User avatar
pinball
Posts: 62
Joined: 10 Mar 2010, 22:23

Re: Lakk krise!!!

Post by pinball »

hm, problemet med å få gjort den pånytt er at den er motivlakert og, så det er å redde det som reddes kan
Post Reply

Return to “Custom”