Batteri til 2002 Road King

Post Reply
User avatar
Fatboy92
Posts: 187
Joined: 28 Mar 2011, 18:54

Batteri til 2002 Road King

Post by Fatboy92 »

Må bytte batteri på kongen og har sjekket på Biltemas sider, men ifølge boka skal Road Kingen ha 28 ah, og Biltema hadde ingen av den typen. Noen som har tips til hvor jeg kan sjekke?
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Batteri til 2002 Road King

Post by Jan-Ivar »

ta ål av batteriet så kan du sammen ligne med lista til Biltema.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Batteri til 2002 Road King

Post by Erlend »

Fatboy92 wrote:Må bytte batteri på kongen og har sjekket på Biltemas sider, men ifølge boka skal Road Kingen ha 28 ah, og Biltema hadde ingen av den typen. Noen som har tips til hvor jeg kan sjekke?
Nei, Biltemas MC-batterier stopper på 20 Ah. Noe som vel dekker det meste, med unntak av Harleys Touringmodeller. Men Torshov Bilrekvisita forhandler Varta, og i det sortimentet burde det jo finnes et MC-batteri på 28 Ah. Dyrere enn Biltemabatterier, helt sikkert, men kanskje en noe mer konsistent kvalitet, også?
Keep the rubber side down!
User avatar
Fatboy92
Posts: 187
Joined: 28 Mar 2011, 18:54

Re: Batteri til 2002 Road King

Post by Fatboy92 »

Erlend wrote:
Fatboy92 wrote:Må bytte batteri på kongen og har sjekket på Biltemas sider, men ifølge boka skal Road Kingen ha 28 ah, og Biltema hadde ingen av den typen. Noen som har tips til hvor jeg kan sjekke?
Nei, Biltemas MC-batterier stopper på 20 Ah. Noe som vel dekker det meste, med unntak av Harleys Touringmodeller. Men Torshov Bilrekvisita forhandler Varta, og i det sortimentet burde det jo finnes et MC-batteri på 28 Ah. Dyrere enn Biltemabatterier, helt sikkert, men kanskje en noe mer konsistent kvalitet, også?
Lokale BilXtra skaffet det over natta, så det er i boks.
User avatar
Frode_A
Posts: 1
Joined: 16 May 2011, 20:16

Re: Batteri til 2002 Road King

Post by Frode_A »

Hei

Har byttet på min -98 RC nå i vår, og satte inn et Global batteri kjøpt via Mekonomen. (Mek. vnr.: 20-45670, YIX30L-BS)
Dette var billigere, og har høy kaldstartseffekt.
Post Reply

Return to “Elektronikk”