Epost:
Epostutsendingar frå forumet er deaktivert på serversida pga spam. PM er ikkje påvirka av dette!.

13.10.21

Utvidelsar:
Som nokon av dere har fått med seg er utvidelsane på forumet deaktivert. Dette er for å forenkle vidare vedlikehold. Forumet blir eit reint phpBB-forum framover.
Innlegg er ikkje påverka av dette!

Innlogging:
Innlogging med Facebook-konto eller andre kontoar er deaktivert på permanent basis. Dvs at du må opprette ny brukar her på forumet om du ikkje har dette frå før av!
Registrering er åpen, men må godkjennast av admin!

09.10.21

Clutch problemer??

Custom
Profilbilde
Roger83
Ble medlem: 03 Jun 2018, 23:32

Clutch problemer??

Post skrevet av Roger83 »

Hei jeg lurer på om clutchen på min 02 softail deuce er gåen. Når jeg kjørte i går så virket det som om den sluttet å dra på. Var som om den sluret på clutchen og slik var det på alle gir. Når jeg satt den i gir, slapp clutchen og ga gass så var det som om den sto i fri. den dro på fint lite når jeg ga gass. Noen tips om hva som kan være galt? og når jeg stoppet og skrudde av tenningen så var det knitre/smell lyder fra motoren hørtes det ut som
Profilbilde
Per-øivind
Ble medlem: 10 Mar 2010, 21:10

Re: Clutch problemer??

Post skrevet av Per-øivind »

Har du en jekk kan du løfte opp baken så bakhjulet kommer opp og sett den i høyt gir og dra bakhjulet rundt. Da vil du høre om høre om det er ulyder innenfor i primæren. Er det det blir det å demontere ytre primær og inspisere hva som kan være galt, Du kan starte med å ta av det bakre lokket på primæren og se om det er noen skruer som er løse.
Post svar

Tilbake til “Diverse teknisk”