Road Trip til Bike Fest

Kaffetreff og kjøreturer
Post Reply
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Road Trip til Bike Fest

Post by 276ccm »

Om ikke vi fortsetter der vi slapp, så er det fortsatt mulighet til å hive seg på en planlagt Road Trip til Bike Fest I Trondheim. Planen er at vi kjører fra Lommedalen i Bærum Fredag 21 Mai ca Kl.10:00 Så langt plukker vi folk opp i Oslo, Furuset, Hamar, Lillehammer og en gjen før Dovrefjellet. Alt etter hvor folk bor og har mulighet til å hive seg med. Litt mer konkret mail vil bli sendt ut til de som melder seg på samt en liste med navn, telefon og mail til påmeldte. Ta med liggeunderlag og sovepose so ordner vi tak over hodet på en MC klubb og et verksted hvis nødvendig. Bike Fest blir da på Lørdagen og retur mot Oslo på Søndag 23 Mai på morgenen. Vi har også med følgebil med tilhenger. Til nå er vi litt over 30 stk som forhåpentligvis ankommer samlet Trondheim.Du kan lese mer og melde deg på her: http://www.redneckbikes.no Ved påmelding send gjerne: Brukernavn, Navn og mobilnummer. Håper vi ses :-)
User avatar
Blondie
Posts: 91
Joined: 09 Mar 2010, 18:16

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by Blondie »

Høres ut som en super tur, og jeg har planer om å være med fra Otta el Dombås om føret over fjellet tilltater det. Og så er det jo fri mandagen også siden det er pinse, så enten en dag ekstra i Trondheim, eller en bedaglig retur ;)
Walk the line
User avatar
RoadKing
Admin
Admin
Posts: 759
Joined: 10 Mar 2010, 16:15

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by RoadKing »

Blondie, du må gi et pip da så kanskje jeg og dama hiver oss med om det passer seg sånn :) Vi bor i Sunnfjord så da passerer du oss uansett.
Harleys don't leak oil, they mark their territory
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by 276ccm »

RoadKing wrote:Blondie, du må gi et pip da så kanskje jeg og dama hiver oss med om det passer seg sånn :) Vi bor i Sunnfjord så da passerer du oss uansett.
Gi gjerne et pip til meg også litt før hvis dere velger å bli med så vi har litt oversikten med overnatting.. :-) Hadde vært veldig hyggelig om dere ble med!
User avatar
Blondie
Posts: 91
Joined: 09 Mar 2010, 18:16

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by Blondie »

RoadKing wrote:Blondie, du må gi et pip da så kanskje jeg og dama hiver oss med om det passer seg sånn :) Vi bor i Sunnfjord så da passerer du oss uansett.
Det gjør jeg/ vi gjerne ;) Sender en pm når vi har bestemt oss for avreise og om vi tar en overnatting fra torsdag til fredag.
Walk the line
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by harleymann »

Marius har vi oversikt på hvor mange som er med så langt nå? Er vi over 30stk nå?

Knut
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by 276ccm »

harleymann wrote:Marius har vi oversikt på hvor mange som er med så langt nå? Er vi over 30stk nå?

Knut
Jeg har 18 på min liste mellom Lommedalen og Lillehammer, pluss de som kommer fra Høyanger (ikke eksakt tall enda, men mest sansynlig 10 +) og så er det jo dine, som jeg ikke har email til.. så hvis alle blir med er vi godt over 30 som ankommer Trondheim :-)
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by BikerEva »

Oi, blir køkjøring da nesten :D

Jeg skal operere skulderen den 20. april, HÅPER jeg er kjørbar igjen....men ikke fjern meg fra listen, altså!
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by 276ccm »

BikerEva wrote:Oi, blir køkjøring da nesten :D

Jeg skal operere skulderen den 20. april, HÅPER jeg er kjørbar igjen....men ikke fjern meg fra listen, altså!
du blir ikke fjernet enten du vil eller ikke :-)
Post Reply

Return to “Sosialt”