speedometer km/h

Alt det andre
User avatar
Mowgli
Posts: 13
Joined: 12 Sep 2011, 16:45

Re: speedometer km/h

Post by Mowgli »

Har funnet en "good deal" men forstår ingenting på nederlandsk... :shit:
http://motoren.marktplaats.nl/onderdele ... ZPAf4%253D" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
hellesjo
Posts: 45
Joined: 14 Aug 2011, 22:09

Re: speedometer km/h

Post by hellesjo »

Eller send en mail på engelsk og spør om en trygg handel på ebay f.eks.
User avatar
Mowgli
Posts: 13
Joined: 12 Sep 2011, 16:45

Re: speedometer km/h

Post by Mowgli »

Sendte i går en mail til ham og spurte om å betale via Paypal (marktplaats.nl anbefaller det også). Fikk svar fra ham at han bruker ikke paypal, så han vil ha pengene rett inn på kontoen sin. Er redd for å bli lurt: sende penger og ikke få speedometer. Om noen kunne bare si at han er en serios selger.
User avatar
hellesjo
Posts: 45
Joined: 14 Aug 2011, 22:09

Re: speedometer km/h

Post by hellesjo »

Hvor dårlig tid har du? Det er jo ikke vanskelig å få sendt fra USA.
User avatar
Mowgli
Posts: 13
Joined: 12 Sep 2011, 16:45

Re: speedometer km/h

Post by Mowgli »

Nei, det er ikke vanskelig å få sendt fra USA, men jeg finner ikke på ebay en 67411-04A speedometer. Enten er det mil eller gamlere modeller.
User avatar
Mowgli
Posts: 13
Joined: 12 Sep 2011, 16:45

Re: speedometer km/h

Post by Mowgli »

Hentet pakken fra posten i dag. Som selger har sagt den var skikkelig pakket og forseglet. Det vigtigste for meg er at den fungerer og kilometerstand passer nesten perfekt som jeg hade i miles. Anbefaler marktplaats.nl iallfal det var et godt deal for meg med selgeren Raymond. Og er takknemlig til takamine4 for et ring og sjekk ;)
Bare lurer på om den kilometerstand :? trenger jeg noen godkjening av autoriserte HD folk at km stand passer med den "gamle" speedometer i miles eller biltilsynet bryr seg ikke om det ?
User avatar
Mowgli
Posts: 13
Joined: 12 Sep 2011, 16:45

Re: speedometer km/h

Post by Mowgli »

hellesjo wrote:Hvor dårlig tid har du? Det er jo ikke vanskelig å få sendt fra USA.
Det er bare trist å se når andre rumbler rundt og min motorsykkel står parkert i garasjen :( Jeg eier den i 5 år og den var alt for lite kjørt . Hade bare et par hyggelige turer til Danmark og Sverige. Aldri har spart på den og hade ingen problem heller. Har kjørt i regn og nesten i snø (via Røldal i mai) Nettop har kjørt (innkjørt) med den nesten 1,5 tusen km. Motorsykkel fortsatt har gyldig forsikring og EU-kontroll fra EU land (ja vi har det hvert 2 år i mitt hjemmeland, likt som biler) Så fra min øyesikt er det bare byrokratiets langsomt prosess som slutter min sesong for tidlig.
Post Reply

Return to “Diverse teknisk”