Kontaktliste

Kaffetreff og kjøreturer

Skal vi ha andre kriterier for å stå på listen enn at man er medlem på forumet?

Poll ended at 09 May 2010, 19:28

Ja
33
67%
Nei
16
33%
 
Total votes: 49

Cyph3R
Posts: 95
Joined: 09 Mar 2010, 21:11

Re: Kontaktliste

Post by Cyph3R »

Når folk kjenner hverandre fra før, og kan gå god for hverandre, hva er da poenget med å telle innlegg?
Det er mange her som har møtt hverandre ved flere anledninger, men ikke nødvendigvis har den store skrivekløen til enhver tid.

Å skaffe seg mange innlegg er enkelt. Det er bare å gjøre som mange gjør, si hei til alle nye som melder sin ankomst til forumet.
Høfflig, og hyggelig er det, men det stopper der liksom.
Synes faktisk at det er viktigere at man har noen som kan gå god for en, enn å telle innlegg.
Cyph3R
2001 HD FLSTCI Heritage Softail Classic
...men det e' flott det! Sånn som ungdommen like'
User avatar
bikergutten
Posts: 98
Joined: 10 Mar 2010, 01:08

Re: Kontaktliste

Post by bikergutten »

Sandman wrote:Da sier vi at om man står på listen så får man den også.

Kriterier for listen 40 innlegg eller anbefaling fra andre som står på listen?

Høres det greit ut, eller er det for mye/lite?

Andre kriterier?

Om man skal har vært medlemmer i 3 mnd før man er "kvalifisert" for listen, så er jo sesongen allerede godt i gang, og det er gjerne ikke så veldig bra?

Hva med 1 mnd. og 40 innlegg eller anbefaling fra andre på listen?
jeg er eninig :) 1 mnd å 40 innlegg,heller hvis man allerede står på listen..heller annbefaling :)
mvh:Thomas
Sandman
Posts: 561
Joined: 09 Mar 2010, 23:38

Re: Kontaktliste

Post by Sandman »

Michelin wrote:Synes vel egentlig anbefaling burde være være med.... kansje :D
Anbefaling fra en på listen er selvfølgelig også legalt. :D
Ride safe, live free.
2002 Deuce m. PCIII, 4" forlenget front m 5 gr. rake. SE II slipons +++
User avatar
Erik88
Posts: 51
Joined: 13 Mar 2010, 19:21

Re: Kontaktliste

Post by Erik88 »

En anbefaling fra et annet medlem og en viss tid som medlem bør være kriteriet. Antall innlegg er ingen måleståkk, det er bare å skrive masse 'velkommen til forumet' meldinger....
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Kontaktliste

Post by 276ccm »

Erik88 wrote:En anbefaling fra et annet medlem og en viss tid som medlem bør være kriteriet. Antall innlegg er ingen måleståkk, det er bare å skrive masse 'velkommen til forumet' meldinger....
Sjekk "stickie" tråden ovenfor: http://www.hd-forum.no/viewtopic.php?f= ... 38edaa91cc
Jeg har nå tatt en avgjørelse for kriterier for å stå på og å få det nye forumets kontaktliste

Kriterier:
Må ha vært medlem minst 1 mnd.
Ha 40 inlegg med noe lunde kvalitet (holder ikke å si hei til 40 nye medlemmer)
Kvalitetskontroll på innlegg vil bli utført.
eller
Anbefaling fra en som allerede står på listen.
User avatar
Anders
Posts: 97
Joined: 10 Mar 2010, 21:58

Re: Kontaktliste

Post by Anders »

entusiast/Anders kan godt stå på lista
entusiast - Softail Custom
Sandman
Posts: 561
Joined: 09 Mar 2010, 23:38

Re: Kontaktliste

Post by Sandman »

Anders wrote:entusiast/Anders kan godt stå på lista
Men du har jo bare 20 innlegg jo. :lol: neida berre kødda. Samme opplysningene som på gamlelisten? Bare med nytt brukernavn?
Ride safe, live free.
2002 Deuce m. PCIII, 4" forlenget front m 5 gr. rake. SE II slipons +++
User avatar
kestrom
Posts: 236
Joined: 13 Mar 2010, 15:07

Re: Kontaktliste

Post by kestrom »

Supert at det blir startet opp ny kontaktliste.
Kom meg aldrig så langt att jeg meldte meg på den forrige. Synes kriteriene ser greie ut, så lenge det blir som du sier: se litt på hva vedkommende har deltatt med.
Virago
Posts: 138
Joined: 10 Mar 2010, 18:57

Re: Kontaktliste

Post by Virago »

Litt skuffende at det er berre 35 medlemmer som har en meining om listens kriterier ?? ref, avstemning ??
Alderen er kun et tall som man selv velger hvordan man forholder seg til "Virago"
User avatar
stein
Posts: 66
Joined: 10 Mar 2010, 17:26

Re: Kontaktliste

Post by stein »

Sandman wrote:
Lykketrollet wrote:Selv sto jeg på den forrige listen og er interessert i å bli med videre selv om jeg ikke har 40 innlegg. Hvis det er et kriterie er det jo bare å ønske 40 nye medlemer velkommen og det er vel ikke meningen?
Trodde også at alle som sto på listen mottok den.... DET må være en selvfølge...
Lykke til!
De som sto på den forrige listen og også er medlemmer her, er etter min oppfatning automatisk kvalifisert for den nye listen. Det var jo jeg som administrerte den gamle listen også, så jeg mener jeg kan gå god for de som sto på den.

Ellers ser jeg problemstillingen med å kunne hilse på 40 nye medlemmer for å kvalifisere for å stå på listen, det er IKKE greit. Jeg som administrator vil nok se på litt andre ting enn det også, og det vil i tvilstillfeller bli diskutert med de andre administratorene. :D
Jeg personlig syntes dette høres greit ut Sandman, jeg vil i alle fall stå på den nye listen også :err:
8-) Stein
FLSTC 1550
Locked

Return to “Sosialt”