HD jakke til salgs størrelse XXL

Hjelmer, klær og personlig utstyr – og alt det andre som ikke passer inn under "deler til salgs".
Post Reply
User avatar
Kjell
Posts: 56
Joined: 10 Mar 2010, 16:59

HD jakke til salgs størrelse XXL

Post by Kjell »

hei,
selger min HD jakke , går for 1200,-
welcome to the dark side, Night Rod Special
User avatar
bikergutten
Posts: 98
Joined: 10 Mar 2010, 01:08

Re: HD jakke til salgs størrelse XXL

Post by bikergutten »

hei :)

jeg er int,men er redd for at den kan bli litt for liten for meg...kjederlig å kjøpe den av deg hvis den ikke passer...har du en løsning vi eventuelt kan bli enig om?
mvh:Thomas
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: HD jakke til salgs størrelse XXL

Post by BikerEva »

Jeg foreslår målebånd :) Om man får målene over skuldre, og fra underarm til underarm og gjerne lengden på hele jakka, og så måler en jakke hjemme i skapet som passer, får man en pekepinn.

Og har man ikke målebånd gjør hyssing og tommestokk samme nytten.

Hilsen hun som har kjøpt masse klær på eBay på den måten-og har sluppet bomkjøp etter hun handlet målebånd :)
User avatar
bikergutten
Posts: 98
Joined: 10 Mar 2010, 01:08

Re: HD jakke til salgs størrelse XXL

Post by bikergutten »

BikerEva wrote:Jeg foreslår målebånd :) Om man får målene over skuldre, og fra underarm til underarm og gjerne lengden på hele jakka, og så måler en jakke hjemme i skapet som passer, får man en pekepinn.

Og har man ikke målebånd gjør hyssing og tommestokk samme nytten.

Hilsen hun som har kjøpt masse klær på eBay på den måten-og har sluppet bomkjøp etter hun handlet målebånd :)
problemet er at jeg er brei over skuldre,å overarmer som er 45cm+ å ryggen bygner å komme seg den oxo...så det beste hadde vært å prøvd den å eventuelt sendt den tilbake hvis den ikke hadde passa...jeg har ikke vanerlige mål her å der hehe...
mvh:Thomas
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: HD jakke til salgs størrelse XXL

Post by BikerEva »

Men du skal ikke måle deg selv, men en annen passende jakke hjemme i skapet ditt :)

Sammenligne målene med dem du får oppgitt, så har du også en viss indikasjon på om den passer eller ikke. Om målene viser at armene er 17 cm tvers over på det bredeste, slipper man å sponse posten med en masse portopenger unødig :)
User avatar
bikergutten
Posts: 98
Joined: 10 Mar 2010, 01:08

Re: HD jakke til salgs størrelse XXL

Post by bikergutten »

BikerEva wrote:Men du skal ikke måle deg selv, men en annen passende jakke hjemme i skapet ditt :)

Sammenligne målene med dem du får oppgitt, så har du også en viss indikasjon på om den passer eller ikke. Om målene viser at armene er 17 cm tvers over på det bredeste, slipper man å sponse posten med en masse portopenger unødig :)
jaja..da får jeg leke husmor å ta frem målebåndet til jenta mi da å måle litt her å der..takker for hjelpen eva :)
mvh:Thomas
User avatar
Kjell
Posts: 56
Joined: 10 Mar 2010, 16:59

Re: HD jakke til salgs størrelse XXL

Post by Kjell »

sendt deg PM :)
welcome to the dark side, Night Rod Special
Post Reply

Return to “Annet selges”