Feilsøk på 2007 modell Sportster

Hvem forhandler hva, hvem gir god service og hvem tror service er noe du dekker bordet med?
Post Reply
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Feilsøk på 2007 modell Sportster

Post by BikerEva »

Nå begynner jeg å bli rimelig utålmodig på å kjøre igjen, lazyboys har ikke tid til å finne ut hvorfor sykkelen min ikke helt vil. Er det noen andre i "nabolaget" som greier å feilsøke og ikke har ventetid frem til jul??
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Feilsøk på 2007 modell Sportster

Post by mustang »

Hei er det sånn å forstå at Du bor i Asker? Jeg bruker en hyggelig kar som heter Olav og han driver HD verksted i Hokksund som heter Twinservice..Tlf. 98097802.
Mvh. Mustang. :D
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Feilsøk på 2007 modell Sportster

Post by BikerEva »

Takker! :)
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Feilsøk på 2007 modell Sportster

Post by BikerEva »

Han hadde dessverre ikke utstyr til å koble seg på ECMen...
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Feilsøk på 2007 modell Sportster

Post by Erlend »

BikerEva wrote:Nå begynner jeg å bli rimelig utålmodig på å kjøre igjen, lazyboys har ikke tid til å finne ut hvorfor sykkelen min ikke helt vil. Er det noen andre i "nabolaget" som greier å feilsøke og ikke har ventetid frem til jul??
Har du hørt med Arne på Custom Service?
Keep the rubber side down!
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Feilsøk på 2007 modell Sportster

Post by BikerEva »

Custom Service skrur ifølge sidene sine, ikke på sykler som er mindre enn fem år gamle? Og da har vel de neppe utstyret til å gå inn i ECMen heller?

Og en kjapp telefon bekreftet dette, dessverre.
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Feilsøk på 2007 modell Sportster

Post by mustang »

BikerEva wrote:Custom Service skrur ifølge sidene sine, ikke på sykler som er mindre enn fem år gamle? Og da har vel de neppe utstyret til å gå inn i ECMen heller?

Og en kjapp telefon bekreftet dette, dessverre.
Hei Biker Eva. Jeg har vært hos Olav i Hokksund i dag og han nevnte at Du hadde ringt til han. Han ville gjerne at Du ringte han igjen så skulle han se om han kunne hjelpe deg å få fart på HD`n hvis det er noe annet som er årsaken til problemet.

Mvh. Mustang. :)
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Feilsøk på 2007 modell Sportster

Post by BikerEva »

Takker for det!

Sykkelen står nå i den uendelige køen hos Lazyboyz. Nå snakket jeg med de i USA som jeg kjøpte kitet hos, de mente det bare skulle være å resette throttlepositionen i Powercommanderen. Da var sykkelen allerede stroppet fast på lastebilen, så å begynne med det klokken 01 om natten, med tomgang og full gass i skapet på en lastebil, midt i et boligområde, uten hørselvern, var ikke så VELDIG aktuelt :)

Jeg har nå bestilt en stk reflash av ECM. Så får vi se da!
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Feilsøk på 2007 modell Sportster

Post by mustang »

BikerEva wrote:Takker for det!

Sykkelen står nå i den uendelige køen hos Lazyboyz. Nå snakket jeg med de i USA som jeg kjøpte kitet hos, de mente det bare skulle være å resette throttlepositionen i Powercommanderen. Da var sykkelen allerede stroppet fast på lastebilen, så å begynne med det klokken 01 om natten, med tomgang og full gass i skapet på en lastebil, midt i et boligområde, uten hørselvern, var ikke så VELDIG aktuelt :)

Jeg har nå bestilt en stk reflash av ECM. Så får vi se da!
Ja da er det bare å vente og håpe at Du får fikset HD`n så Du kommer på veien igjen. Jeg var hos Olav i dag og fikk en ny pinne på gearpedalen som forsvant på søndag da jeg skulle på tur med en kamerat. :D
Post Reply

Return to “Forhandlere og verksteder”