Road Trip til Bike Fest

Kaffetreff og kjøreturer
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by Erlend »

276ccm wrote: hehe, aldri godt å si hva som skjer i morgen, men så sant alt ligger til rette blir det tur, og vi kommer sikkert til å være tidlig ute med påmelding og annonsering når dato for Bike Fest er klart (noe jeg tipper blir 20 - 22 Mai 2011, så det er bare å holde av) :-) og hvis yr.no melder regn, kan man være rimelig sikker på at det blir sol :-)
Er det noe vi har lært av denne turen er det vel at man ikke ikke helt ukritisk skal gå ut ifra at yr.no melder det været det faktisk blir. Mange som gikk glipp av en flott tur pga en i overkant pessimistisk værmelding denne gangen...
Keep the rubber side down!
User avatar
EndeligHD
Posts: 78
Joined: 10 Mar 2010, 16:45

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by EndeligHD »

I følge Qonrad var nok jeg den største pessimisten :) men tok sjansjen på å bli med, og det er jeg glad for :)

Får vel se hvordan værmeldingen er for helgen, kanskje det blir en tur til Odalen for å høre på Erlend spille.
User avatar
Lykketrollet
Posts: 222
Joined: 09 Mar 2010, 23:34

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by Lykketrollet »

Snart arrangerer dere på god rutine vettu, så blir jobben mindre... og dere orker et år til :D :D :D

Her i huset satser vi på at det ikke er jobbing som ødelegger neste år.... men jeg håper å se dere lenge før den tid da.... er jo treff både her og der, så bare sola blir litt mer stabil nå så........
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by BikerEva »

EndeligHD wrote:I følge Qonrad var nok jeg den største pessimisten :) men tok sjansjen på å bli med, og det er jeg glad for :)

Får vel se hvordan værmeldingen er for helgen, kanskje det blir en tur til Odalen for å høre på Erlend spille.
Spiller han om fredagen da, for lørdagen er det jo Eurovisionfinale?? :err:
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by Erlend »

EndeligHD wrote:I følge Qonrad var nok jeg den største pessimisten :) men tok sjansjen på å bli med, og det er jeg glad for :)

Får vel se hvordan værmeldingen er for helgen, kanskje det blir en tur til Odalen for å høre på Erlend spille.
Yr melder samme været i Odalen til helgen som de meldte for Trøndelag forrige helg. Betyr vel at det blir sol og finvær det, da. :mrgreen:
Keep the rubber side down!
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by harleymann »

hvor blir det av bilder fra Road Tripen folkens??

Og til Kristian. Du var sur fordi du ikke kunne være med til Sverige å drikke øl, nå så du hvordan det gikk i Trondheim når du fikk lov......


knut
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by 276ccm »

harleymann wrote:hvor blir det av bilder fra Road Tripen folkens??

Og til Kristian. Du var sur fordi du ikke kunne være med til Sverige å drikke øl, nå så du hvordan det gikk i Trondheim når du fikk lov......


knut
Jeg fikk noen bilder på mail i dag, pluss en DVD som også kom i dag, så skal få lagt ut i løpet av morgendagen :-) Kom akkurat hjem fra å ha frest rundt på én hestekraft..

Knut, da var Roy akkurat innom med utstillingsteltet..
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by harleymann »

knallbra, kommer å henter det i morgen før lunsje tenker jeg.

Knut
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by 276ccm »

Bilder av Berit Bye, resten av bildene fra turen kommer på en DVD til alle som var med.. :-)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Puh...
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by Hera »

Mange fine bilder. Ekstra morsomt dette bildet, av han som fyller på tanken omringet av fotografer. :err:

Image
Post Reply

Return to “Sosialt”