Road Trip til Bike Fest

Kaffetreff og kjøreturer
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by BikerEva »

Ja, det var nemlig turens høydepunkt når han gjorde det :) Han var ikke med i følget, men vi kjenner'n :err:
User avatar
Assman
Posts: 278
Joined: 10 Mar 2010, 09:09

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by Assman »

276ccm wrote:
harleymann wrote:hvor blir det av bilder fra Road Tripen folkens??

Og til Kristian. Du var sur fordi du ikke kunne være med til Sverige å drikke øl, nå så du hvordan det gikk i Trondheim når du fikk lov......


knut
Jeg fikk noen bilder på mail i dag, pluss en DVD som også kom i dag, så skal få lagt ut i løpet av morgendagen :-) Kom akkurat hjem fra å ha frest rundt på én hestekraft..

Knut, da var Roy akkurat innom med utstillingsteltet..
Ikke brenn dvd'en enda. Det kommer bilder fra meg og Tommy i dag, hvis Tommy husker på å ta med kameraet på jobb.
Livet er en dans på roser........barbeint
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by harleymann »

mail til CBP er sendt for flere dager siden.........

Knut
User avatar
snabel
Posts: 51
Joined: 20 Mar 2010, 17:38

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by snabel »

Og til Knut. Sånn er det når man har kompiser som har laken skrekk, da er det ikke lett og få seg en blund.......
Hilsen kslakk
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by 276ccm »

Kan de som var med på Road Trippen sende meg en PM med fult navn og adresse, så skal jeg etter hvert få sendt ut en DVD med samlede bilder fra turen?
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by 276ccm »

Har fått noen spørsmål angående Road Trip til Bike Fest i Trondheim 2011.. og det er hyggelig at det blir etterlyst, men pr. dags dato har ikke jeg tilgang på noen sykkel, så langt hvertfall (men endelig noe på gang) så det ser svart ut for å dra i gang noe i år for min del hvertfall, noe som igrunn er veldig synd synes jeg, nå som det var i ferd med å bli en hyggelig tradisjon... hvertfall mitt inntrykk fra de turene som har vært og fra de som har vært med.

Om noen har lyst til å holde tradisjonen ved like er jo det hyggelig, men jeg gidder ikke organisere det hvis jeg ikke skal være med :-) Jeg håper å kunne være med å dra det igang igjen til neste år, men det er jo enda alt for lenge til enda..
User avatar
Lykketrollet
Posts: 222
Joined: 09 Mar 2010, 23:34

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by Lykketrollet »

Vi snakket med Lars Gøran Iversen hos Lauge Jensen på HD-Cruiset og fikk inntrykk av at de skulle på tur oppover. Trodde dette var den faste "Forum-turen", men har ikke sett noe mer på hjemmesidene deres heller... Noen som vet noe mer om denne turen?
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Post by Guffen »

Åhh.... Er vi der allerede ;-)
User avatar
Lykketrollet
Posts: 222
Joined: 09 Mar 2010, 23:34

Re:

Post by Lykketrollet »

Guffen wrote:Åhh.... Er vi der allerede ;-)
heheh... flotte sykler da, men jeg holder meg nok til Fat Boben en stund til :)
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Road Trip til Bike Fest

Post by 276ccm »

Jeg og Knut (Harleymann(en)) har tidligere dratt i gang Road Trippen til Bike Fest, hvor vi har ordnet med overnatting til de som har blitt med, ordnet med "annonse" i noen blader og nettsteder, tatt kontakt med noen klubber og andre MC forum for å få med mangfold og ikke bare Harley hvor felles kjøreglede har vært i fokus :-) Fikk med en BMW noen mil og en Honda helt frem, men resterende var hyggelige Harley folk :-) De var hyggelige de andre også altså..

Har ikke hørt om turen til, eller fra Lars Gøran, men tviler ikke på at de skal kjøre oppover og kanskje en gylden mulighet for noen siden det nok ikke blir den "faste" turen :-)
Post Reply

Return to “Sosialt”