Ut å kjøre i Oslo området?

Kaffetreff og kjøreturer
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: Ut å kjøre i Oslo området?

Post by Hera »

Lykketrollet wrote:
De kjører fra ham vettu Hera. Vi har det ikke så travelt vi som kjører Harley ;)
:thumb:
User avatar
Sharpeye
Posts: 502
Joined: 01 Aug 2010, 10:27

Re: Ut å kjøre i Oslo området?

Post by Sharpeye »

Lykketrollet wrote:
Hera wrote:
Sharpeye wrote:Er ofte lonesome rider da mine kompiser kjører Spagettiracere og riskokere.
Så skal du/dere ut å kjøre i Oslo området. Da henger jeg gjerne med. Dette gjelder når som helst.

Har ingen tatoveringer eller langt skjegg men tror jeg er en omgjengelig type som ikke er for slitsom å ha med ;)

Send meg gjerne en PM.
Mener du virkelig at du heller kjører alene enn å kjøre sammen med andre MC-merker? :shock:

Eller var det en spøk jeg ikke skjønte? :shit:
De kjører fra ham vettu Hera. Vi har det ikke så travelt vi som kjører Harley ;)
Ganske riktig he he. Har vært på mange turer med dem jeg. Men de må alltid stå og vente på at at jeg kommer cruisene etter i behagelig tempo på min jernramme med sofa som de sier. De er gode kompiser så de gjør det gjerne. Men kan bli litt slitsomt (mest for dem he he).

Når var denne, kall det gjerne sosiale uforpliktende håndsrekningen om du vil, ment for å skaffe nye bekjente som kjører Harley. Har gjort meg opp en tanke om at å kjøre flere likesinnede sykler sammen vil være ok.

Har selvsagt ikke imot andre merker eller sykler. Alle har sin smak og stil.
Sitat Arne Paulsen: En får leva så mye en orker så lenge man lever. For når du først er dau, da er du dau lenge.

-97 Heritage FLSTC-
Post Reply

Return to “Sosialt”