Veltebøyle

mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Veltebøyle

Post by mustang »

TAkk Takk Takk :D Da er jo fremgangsmåten grei så da er det bar å få noe hjelp til å bestille da jeg er grønn på det området og ikke er så jævla god i engelsk. Får høre med en jeg er onkel til. :shit:
Rider
Posts: 142
Joined: 10 Mar 2010, 16:28

Re: Veltebøyle

Post by Rider »

Har kjøpt massevis av deler direkte fra forhandler i USA, og dette har aldrig vært noe problem. Inkludert moms og frakt blir det halv pris på det meste. Det er unntak, som f.eks speed sensoren til min sykkel som jeg fikk en god del billigere hos HD i Arendal

Jeg pleier å bruke disse folka som har gode hjemmesider og enkelt bestillingsopplegg. Du kan sjekke prisen på frakt og velge forskjellige befraktere i bestillingsprosessen. Funker helt fint. http://www.hmhd.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kjører skjelden korteste vei. Når jeg er fremme er turen over.
FLHTCUSE
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Veltebøyle

Post by Coldman »

mustang wrote:TAkk Takk Takk :D Da er jo fremgangsmåten grei så da er det bar å få noe hjelp til å bestille da jeg er grønn på det området og ikke er så jævla god i engelsk. Får høre med en jeg er onkel til. :shit:
Du skal vel ikke snakke, men skrive(?).
Google Oversetter er faktisk ganske flink.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Veltebøyle

Post by mustang »

Coldman wrote:
mustang wrote:TAkk Takk Takk :D Da er jo fremgangsmåten grei så da er det bar å få noe hjelp til å bestille da jeg er grønn på det området og ikke er så jævla god i engelsk. Får høre med en jeg er onkel til. :shit:
Du skal vel ikke snakke, men skrive(?).
Google Oversetter er faktisk ganske flink.
Ja det tenkt jeg ikke på, så da er det problemet løst. :shit:
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Veltebøyle

Post by mustang »

Ja da har jeg fått bestilt Lindbar veltebøyle på E-bay inkl.frakt til Norge for den nette sum av 2280 kr. hvis det ikke kommer noe påslag av moms (regner med det) eller høyere fraktpris enn det jeg har fått oppgitt ( 75 US.D ) :lol:
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Veltebøyle

Post by mustang »

Da var veltebøylen montert i går og 2stk nye skruer ( 10mm ) lengre ble byttet på øvre feste av bøylen. :D Prisen ble grei (ca 2600 kr ) da det bare ble moms og gebyr på fraktprisen fra USA. :lol: :lol: :lol: Syntes den er mye finere enn den orginale så en stor takk til den som tipset meg om denne bøylen fra Lindbar.
Rider
Posts: 142
Joined: 10 Mar 2010, 16:28

Re: Veltebøyle

Post by Rider »

Ser fint ut. Har samme selv, og synes den "ruver" mye mindre.
Kjører skjelden korteste vei. Når jeg er fremme er turen over.
FLHTCUSE
Post Reply

Return to “Styling og ekstrautstyr”