høyere passasjer fotbrett?

Post Reply
User avatar
Wibbo
Posts: 14
Joined: 29 Jul 2010, 20:12

høyere passasjer fotbrett?

Post by Wibbo »

Finnes det høyere fotbrett til kortvokste passasjerer eller barn så baksiden av knærne ikke hviler på veltebøylene ?
Alternativt noen som har ideer til noe himsnekra løsninger?.... bortsett fra å teipe en 2x4 bit oppå de originale bretta da.
'99 Road King
'05 KTM 640 ADV
'90 Vespa PX 200
Hanlucky
Forumsponsor 2017
Forumsponsor 2017
Posts: 416
Joined: 10 Mar 2010, 17:31

Re: høyere passasjer fotbrett?

Post by Hanlucky »

Kjøpte mine justerbare fester til min Softail fra http://www.kuryakyn.com/index.cfm/go/Ho ... IMID/1596/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hatt dem på i 2 år nå og jentungen sitter perfekt med sine små foter :)
Raskere enn sin egen.....
User avatar
HDag
Posts: 90
Joined: 09 Mar 2010, 22:44

Re: høyere passasjer fotbrett?

Post by HDag »

Wibbo wrote:Finnes det høyere fotbrett til kortvokste passasjerer eller barn så baksiden av knærne ikke hviler på veltebøylene ?
Alternativt noen som har ideer til noe himsnekra løsninger?.... bortsett fra å teipe en 2x4 bit oppå de originale bretta da.
Det er Road Kingen du snakker om her antar jeg? Jeg regner med at du allerede har satt de bakre fotbrettene så høyt du kan siden det er tre forskjellige høyder som de kan festes i.
"Ride Safe"
Electra Glide Ultra Classic 2010
User avatar
Wibbo
Posts: 14
Joined: 29 Jul 2010, 20:12

Re: høyere passasjer fotbrett?

Post by Wibbo »

Hanlucky: De så bra ut de der... Dyre ??

HDag: Jepp , står i høyeste posisjon, var forresten innom HD stavanger for å høre hva de kunne tilby... justerbare fester til den nette sum av kr. 4000,- mmmmja.. må nok tenke litt på det ja.

Vurderer å kjøpe noen tjukke svarte plastikk skjærebrett, kappe dem til som foringer under OEM bretta, et par centimeter er egentlig allt som trengs
'99 Road King
'05 KTM 640 ADV
'90 Vespa PX 200
Hanlucky
Forumsponsor 2017
Forumsponsor 2017
Posts: 416
Joined: 10 Mar 2010, 17:31

Re: høyere passasjer fotbrett?

Post by Hanlucky »

Wibbo wrote:Hanlucky: De så bra ut de der... Dyre ??
Mener jeg betalte 80-90$ for dem hos https://www.mandmcycles.com/homepage.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Billigere og kjapp levering hos dem enn på Ebay og andre dealere i USA som kunne levere dette settet.

Bare du og sende en forespr på pris og frakt.
Har brukt dem mange ganger siden de skaffer så og si alt..
Raskere enn sin egen.....
Post Reply

Return to “Styling og ekstrautstyr”