Manuell åpning/lukking av aktiv eksos

Loud pipes save lives. 'Nuff said.
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Manuell åpning/lukking av aktiv eksos

Post by Coldman »

Rask levering fra CBP og en finfin rabatt. Greia var meget lett å montere og fungerer som forventet - dvs. spjeldet lukkes med bryteren i en stilling og åpnes i en annen. En tredje innstilling gjør at sykkelens elektronikk styrer det hele som om dingsbomsen ikke var der. Og alt kan gjøres mens man kjører. Måtte forlenge 3 ledninger for å få lagt dingsen under setet, men det var nå greit. Ellers bare plug and play.

Så langt vel. Hadde originalpottene på da jeg monterte dingsen (pga pottevisning hos Biltilsynet). Det ble en del forskjell på lyden med spjeldet lukket og åpen, men ikke den store forskjellen akkurat. Originalpottene er jo fra før stille som mus. Derfor var forventningene store da jeg i går monterte V&H. Tja, hva skal jeg si? Det er lydforskjell mellom lukket og åpen spjeld, men slett ikke så mye som jeg hadde trodd det skulle bli. Dingsen fungerer altså perfekt, men vikningen av spjeldstegning er slett ikke er så stor som jeg hadde håpet. Kan selvfølgelig ha noe med å gjøre at mine potter er såpass åpne som de er.

Om noen vil overta greia, lar jeg den gå for halv pris, dvs kr. 600,-.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
Post Reply

Return to “Eksos”