Metallboks

User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Metallboks

Post by BikerEva »

Eller nye briller, som tar mindre plass :D
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: Metallboks

Post by Guffen »

BikerEva wrote:Eller nye briller, som tar mindre plass :D
Tull.... Kanke la en slik lettvint løsning vippe et genialt prosjekt!
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Metallboks

Post by harleymann »

Coldman wrote:Duverden. Nå ble jeg mektig imponert. :)
Den der var skikkelig fin.

Å takke nei er kanskje i overkant uhøflig, men jeg som nevnt trenger jeg noe som er mellom 7 og 8 cm i diameter for å få plass til brillene. De er nesten 7 cm og lar seg ikke klemme sammen til 50 mm. 60 mm hadde gått til nød.

Image

Så om jeg tar i mot den men bare legger den på hylla uten å bruke den, er det jo litt dumt. Det er den altfor fin til. Tror derfor jeg jakter videre. Og hvis EndeligHD kan bruke den, var ikke jobben forgjeves - selv om du Knut sikkert også hadde det morro da du lagde den.

heihei

røret er 60mm innvendig. Ikke helt sikker på hvor skrive feilen min kom seg inn til å bli 50mm. Men hvis EndeligHD vil ha den så send meg adr din så går den i posten asap.

Knut
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Metallboks

Post by Coldman »

Nei pokker og - da vil jeg ha den. Tviler på at jeg kan finne noe bedre.
Sender deg pm.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Metallboks

Post by harleymann »

fikk du denne i posten? Hvordan passet den?

Knut
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Metallboks

Post by Coldman »

Boksen er hentet. Godt arbeid. :rockon:

:takk:

Nå gjenstår det å finne på en lur festeanordning. Tror den havner på baksvingen.
Jeg skal nok fotografere, informere osv..
La meg betale for frakta ved første høve. Og en pils eller to må det også bli. :winner:
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
Sharpeye
Posts: 502
Joined: 01 Aug 2010, 10:27

Re: Metallboks

Post by Sharpeye »

harleymann wrote:Heihei

Jeg trengte noe annet å tenke på en time nå, så jeg tok meg den frihet å lage denne til deg jeg. Syrefast rør som er 69mm utvendig og 60mm innvendig. Lengden totalt med lokkene ble 230mm. Lokkene er laget i Kum som er en type plast som vi bruker bla offshore, og jeg har dreid ned to o-ringer for tetting og så lokkene sitter fast. Hylsa ble så tett at det kan være et meget lite problem å få begge lokkene på pga luften innvendig. Men et lite 1mm hull i mitten på lokkene løser dette uten at det kommer vann inn.

Siden jeg laget denne uten å avtale med deg, må du selvfølgelig ikke bruke den. Men jeg sender deg den gjerne.


Knut
Tar du opp bestilling på denne eller er det en "one-off"?
Sitat Arne Paulsen: En får leva så mye en orker så lenge man lever. For når du først er dau, da er du dau lenge.

-97 Heritage FLSTC-
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Metallboks

Post by harleymann »

tja, egentlig ikke. Denne laget jeg på en dag jeg hadde problem med noe annet jeg lagde og trengte fokusen på noe annet. Tar ca 3timer normalt og skulle jeg laget på bestilling vil dette fort kostet ca 1500kr innkludert materiel. Så hvis du vil betale 1500kr for den og gir meg 2-3uker leverings tid så ja jeg kan nok få laget noe på dine mål.

Knut
Post Reply

Return to “Styling og ekstrautstyr”