Lagringsplass for bil Drammen m/omegn?

Hjelmer, klær og personlig utstyr – og alt det andre som ikke passer inn under "deler ønskes kjøpt".
Post Reply
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Lagringsplass for bil Drammen m/omegn?

Post by Guffen »

Jeg har en kompis som venter en bil til Drammen i slutten av februar. Han er på jakt etter en trygg oppbevaring til han får ordnet frakt nordover. Max to mnd.

Noen som kjenner noen som har noe?
User avatar
Michelin
Posts: 149
Joined: 09 Mar 2010, 22:58

Re: Lagringsplass for bil Drammen m/omegn?

Post by Michelin »

Spørs hva som menes med trygg! Kan stå i gården hos meg. Forholdsvis grisgrent :-)
Michelin er bare et dekknavn
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: Lagringsplass for bil Drammen m/omegn?

Post by Guffen »

Takk for tilbudet. Beste så langt!

Det er en '70 Chevelle, og får nok status som "Baby". Ulåst og utendørs lagring er nok ikke særlig aktuelt.
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Lagringsplass for bil Drammen m/omegn?

Post by Svima »

åh, sukk.....skulle gjerne hatt den her :D
/ Svima
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: Lagringsplass for bil Drammen m/omegn?

Post by Guffen »

Svima wrote:åh, sukk.....skulle gjerne hatt den her :D
Du får tilby dine tjenester, så får vi se hva eieren sier. Han MÅ ha et tak og en låst dør. Og han hadde en historie om en ny motor, som sikkert får fuktet et og annet øye :err:
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Lagringsplass for bil Drammen m/omegn?

Post by Svima »

Tja jeg kan jo høre med gubben da, og se om vi har hjerte til å sette syklene ute et par måneder ... :rort:

og den motoren, vel det kan hende vi må ha den som betaling :err:
/ Svima
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Lagringsplass for bil Drammen m/omegn?

Post by mustang »

Det skal visst være en Flintegård i Åmot i Modum som driver med oppbevaring av båter, campingvogner og div hvis det ikke er for langt unna Drammen. Du kan jo også forsøke den lokale Amcarklubben i Drammen. :D
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: Lagringsplass for bil Drammen m/omegn?

Post by Hera »

Det er feil årstid. Hadde det vært sommer kunne den fått campet i garasjen min. Men nå må min egen bil stå der, så jeg slipper å skrape is og feie bort snø. Naboen har dobbeltgarasje og bare en bil, jeg kan høre om den andre garasjen er fyllt opp av skrot eller ledig. Vil kompisen din betale litt leie? Så jeg vet hva jeg skal si til nabofruen...
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: Lagringsplass for bil Drammen m/omegn?

Post by Guffen »

Hera wrote:Det er feil årstid. Hadde det vært sommer kunne den fått campet i garasjen min. Men nå må min egen bil stå der, så jeg slipper å skrape is og feie bort snø. Naboen har dobbeltgarasje og bare en bil, jeg kan høre om den andre garasjen er fyllt opp av skrot eller ledig. Vil kompisen din betale litt leie? Så jeg vet hva jeg skal si til nabofruen...
Ja, jeg regner med at han har noen kroner igjen etter bilkjøpet.

Omtrent hvor er denne garasjen?
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: Lagringsplass for bil Drammen m/omegn?

Post by Hera »

Dessverre, nabofrua har fylt garasjen med utemøbler, og ville ikke hive dem ut til fordel for en veteranbil.
Post Reply

Return to “Annet ønskes kjøpt”