Airbrush, motivlakkering

Custom
User avatar
The Dragon
Posts: 21
Joined: 27 Feb 2011, 22:45

Airbrush, motivlakkering

Post by The Dragon »

Hei alle sammen,

For det første, takk til dere for å ta meg imot på deres forum.
Jeg sier "deres forum" fordi jeg eier ikke noe sykkel selv (det kommer nok en dag..) men er helt fascinert av disse på min måte.
Jeg har redigert tråden etter å ha blitt gjort oppmerksom på at den må være i samsvar med retningslinjer for forumet.
Beklager, det var ikke min mening å bryte forumets regler :oops:

Jeg heter Micah Oliver Clémence, jobber som custom painter.
Jeg er franskmann (fra Sveits egentlig) så min skriftlig norsk kan ofte virke som en scrabble spill som har falt ned bordet, beklager...dere får litt ryddejobb underveis :heh:

Etter hvert så jeg ble introdusert mer og mer i HD miljø her i Norge, kom jeg i kontakt med kjempe mennesker :thumb: som bla. anbefalte meg å registrere meg her for å få vist noe bilder av arbeidet mitt, lidenskapet mitt som er Custom Painting.

Det som er viktig for meg, er at jeg kommer her for å vise mitt arbeid uten at det skal virker som en reklame samtidig er det vanskelig å unngå det, men poenget her er at som mc elsker vet jeg at flere kunne like å få se hva jeg gjør....andre ikke men smak og behag er en ting som finnes uansett ;)

Så, arbeidet som er lagt inn i disse sykler er ikke bare den motivlakkering delen.
Jeg driver også med oppretting av deler, lakkering, motivlakkering og klarlakkering. Mange av disse sykler kommer til meg i bar stål eller med for eksempel en gammel skadet lakk som må fjernes/repareres.

Jeg liker å ha kontroll på helheten av prosjektene mine, derfor er det viktig at jeg gir meg mulighet å kjøre hele løpe i en custom painting, da får jeg forhåpentligvis den resultat som er ønsket.

Jeg kan ikke poste alle bilder nå, da blir det for mange. Bilder er postet litt sånn tilfeldig, sorry...